W-Triple Layer

Mooi maar heb zelf de mega willows van evo. Betere keus ik vind 30 sec 100 eur weg toch iets teveel van t goede . Maar wel erg mooie box

Hebben jullie er al genoeg van. Hier nog mijn filmpje van deze topper bij Demo Kuiper!! En ik vind deze juist vetter t.o.v de Mega willows vanwege zijn tempo, daarom voor deze gekozen. Lekker rammem met die waaier XXL :handsup:

Dit is de enigste box waarvan ik baal dat ik hem (tijdens de launch actie van Magnum) heb laten staan. Errug mooi!

Mooi maar heb zelf de mega willows van evo. Betere keus ik vind 30 sec 100 eur weg toch iets teveel van t goede . Maar wel erg mooie box
Mega Willows is rustiger genieten maar onderhand een flink stuk duurder, heb je wel meer waar voor je geld. Deze is in diverse kortingacties een dikke hap goedkoper, en het hogere schiettempo maakt hem denk ik in de straat spectaculairder niettemin door de, dankzij blink, dikker gevulde boeketten. Gigatoppertje dit hoor :droolthum

De Mega Willows heeft vooral wat langere pauzes tussen de rows waardoor het de tijdsduur wat oprekt, echter is de effectduur van de box nagenoeg hetzelfde. Ik zie daar dus geen verschil in en verkies dan deze box voor én het tempo én de goedkopere prijs. Al is de Mega Willows ook heel dik hoor!

Mega Willows is rustiger genieten maar onderhand een flink stuk duurder, heb je wel meer waar voor je geld. Deze is in diverse kortingacties een dikke hap goedkoper, en het hogere schiettempo maakt hem denk ik in de straat spectaculairder niettemin door de, dankzij blink, dikker gevulde boeketten. Gigatoppertje dit hoor :droolthum

Je omschrijft het precies hoe ik deze boxen heb ervaren. De Mega Willow is rustiger dus qua tijdsduur iets meer genieten. Maar de W Triple Layer heeft door het hoge tempo echt nog meer het wow-effect en dat wordt door de blinkers alleen maar nog meer gecreëerd, doordat de boeketten veel meer gevuld zijn. De Mega Willow is daar wat leger in. Plus dat de Mega Willows tegenwoordig op z'n goedkoopst rond de €130,- is en deze €85,- dan is de keuze al helemaal snel gemaakt.

Je omschrijft het precies hoe ik deze boxen heb ervaren. De Mega Willow is rustiger dus qua tijdsduur iets meer genieten. Maar de W Triple Layer heeft door het hoge tempo echt nog meer het wow-effect en dat wordt door de blinkers alleen maar nog meer gecreëerd, doordat de boeketten veel meer gevuld zijn. De Mega Willow is daar wat leger in. Plus dat de Mega Willows tegenwoordig op z'n goedkoopst rond de €130,- is en deze €85,- dan is de keuze al helemaal snel gemaakt.

mega willows word ook dit jaar nog voor 100,- aangeboden....
ik verwacht dat mega willows beter is kwa burst en effect spreiding.
we gaan het meemaken want er zijn genoeg liefhebbers die ze beide hebben.

mega willows word ook dit jaar nog voor 100,- aangeboden....
ik verwacht dat mega willows beter is kwa burst en effect spreiding.
we gaan het meemaken want er zijn genoeg liefhebbers die ze beide hebben.

Spreiding en vulling van de boeketten is juist beter bij deze bak, hij schiet ook vrij laag. Burst is minimaal hetzelfde, zeker niet zachter. Daarbij is €100,- voor de Mega Willows echt een uitzondering. Nee, deze heeft de Mega Willows dik van de troon gestoten!

Damn nu nog blijer na het zien van deze films. Heb er twee voor 85 euro per stuk op de kop getikt.

Nu nog hoe ik ze ga schieten...

Wel mooi formaat box dit hoor. Verwacht dat de uitwerking ook groots zal zijn, lig veel zin om deze te stoken.

Back
Bovenaan