W-Triple Layer

Wat een GIGANT is dit! Echt zoveel dikker dan de concurrent van Evolution, veel voller qua boeketten door de blinkers. Ook het tempo is een stuk hoger want ik vond 'm iets te snel voorbij. Ik had het idee dat er een cake niet was afgegaan maar hij gaat gewoon rap. Ook echt harde burst en mooie boeketten.

Afstand is +- 75 meter.

Dank voor het filmpje. Lijkt mij volledig met Chinafilmpje overeen te komen. Spijt van dat ik hem niet heb besteld. Aan de andere kant, op mijn schiet locatie gaat hij niet tot zijn recht komen. Maar zet hem wel op lijstje voor volgend jaar :yes:

Dank voor het filmpje. Lijkt mij volledig met Chinafilmpje overeen te komen. Spijt van dat ik hem niet heb besteld. Aan de andere kant, op mijn schiet locatie gaat hij niet tot zijn recht komen. Maar zet hem wel op lijstje voor volgend jaar :yes:

Deze is nog steeds te bestellen met 25% korting. :)

Ik wou deze live meemaken, wat een topper zeg. Heb de mega willows maar neem deze er nog bij met de 25% actie. Eerst de mega willows dan deze er achteraan en dan de noi-z :droolthum

Vanavond mogen aanschouwen op de demo, maar wat een bak en wat een boeketten, echt heel goed uitgewerkt, sws de topper van de avond

Wát een geweldige bak! Na vorig jaar de Mega Willows te hebben meegemaakt in de straat, ben ik ook heel erg benieuwd naar deze bak. Ik heb hem namelijk al besteld en ga hem dus zeker schieten. Kijk er enorm naar uit, wat een tempo, kleuren en effectgrootte. Heel dik!

Wat een bak zeg, klasse spul! Gaat heel mooi worden in de straat, voor een strakke prijs neergezet ook. Kan goed de concurrentie aan met evolution. Ben benieuwd hoe het gaat vallen als deze voor de mega willows wordt geschoten, ga het zien de 31e.

Blij dat ik hem heb, alleen even uitvogelen hoe ik m ga schieten. Deze bak komt het best uit de verf als je enige afstand hebt. Daar is mijn schietlocatie niet optimaal voor.

Deze gisteren in Ano van de achterkant gezien, zonder de schietlijst bij me en ik dacht dat ik naar de Mega Willows zat te kijken. Goed teken lijkt me.

Er is mij vertel dat dit gewoon productie is, of het waar is weet ik ook niet. Maar wat een bak is dit!

Blij dat ik hem heb besteld!

Back
Bovenaan