W-Triple Layer

Deze helaas niet geschoten, laten staan voor volgend jaar gezien de voorspelde harde wind. Mooi vooruitzicht voor komend seizoen dus!

Er missen een paar salvo's op film, maar de film is meer dan goed om er een idee van te krijgen. Ik vond het een heerlijke box voor in de avond die ook zeker zijn mannetje zou staan om 12 uur, maar de Mega Willows schiet hem wat mij betreft op alle fronten eruit. Ik zou zeggen als je budget neigt naar de W-Triple Layer, dan neem je die. Neigt je budget naar de Mega Willows dan zou ik persoonlijk zeker die nemen! Ik heb zelf de Mega Willows na 12 uur geschoten, die film volgt nog.

2021/2022:

Nou ik heb op basis van youtube (kan belangrijk zijn) eens uitgebreid zitten vergelijken maar op straatfilms komt die Mega Willows op mij duidelijk minder over dan de straatfilms van de W Triple layer. Niet alleen de effecten, maar ook het tempo van de W Triple layer vond ik gewoon indrukwekkender ogen. Aangezien ik deze dit jaar voor 99 euro kon aanschaffen en ik de Mega Willows meest tussen de 160-200 euro zag was het al helemaal geen lastige keuze meer.

Het was een must have, en dat blijft het nog steeds! Wat een topper. Tempo, uitwerking en effecten, pracHtig.

Straatfilmpje:

Nog best redelijk met die wind, maar valt dan inderdaad wel tegen qua de grootte van de effecten.

Valt mij op dat het op een wat grotere afstand is gefilmd dan de meeste andere video's. Dan lijken het natuurlijk kleinere effecten.

Valt mij op dat het op een wat grotere afstand is gefilmd dan de meeste andere video's. Dan lijken het natuurlijk kleinere effecten.

Afstand valt mee. +-50 meter. Boeketten waren wisselvallig te noemen. De ene rij presteerde beter, grootser, dan de ander. Moet wel gezegd dat de straffe wind niet meegeholpen heeft, natuurlijk.

Goed? Ja.
Indrukwekkend? Niet per se.

Desondanks zou ik m nog eens aanschaffen, mits gunstige prijs.

Afstand valt mee. +-50 meter. Boeketten waren wisselvallig te noemen. De ene rij presteerde beter, grootser, dan de ander. Moet wel gezegd dat de straffe wind niet meegeholpen heeft, natuurlijk.

Goed? Ja.
Indrukwekkend? Niet per se.

Desondanks zou ik m nog eens aanschaffen, mits gunstige prijs.

De vergelijking is wel eerder eens gemaakt met de Mega Willows. Heb je die ook wel eens gehad? En zo ja, is de hogere prijs het waard om dan voor de Mega Willows te gaan of zou je dan eerder voor de goedkopere W-triple Layer gaan qua prijs-kwaliteit?

De vergelijking is wel eerder eens gemaakt met de Mega Willows. Heb je die ook wel eens gehad? En zo ja, is de hogere prijs het waard om dan voor de Mega Willows te gaan of zou je dan eerder voor de goedkopere W-triple Layer gaan qua prijs-kwaliteit?

Beiden gehad, prijs-kwalieit zou ik voor de w-triple layer gaan.

Ben blij dat ik hem heb laten staan afgelopen jaar als ik de filmpjes zie in de te harde wind. Overigens zowel mega willows als deze bij windstil condities geschoten en dan is de mega willows wel echt een stuk indrukwekkender.

Hier staat er ook nog een van. Maar eens van genieten op een windstil moment met oudjaarsdag. Dikke beuker!

Wij ook niet geschoten volgens mij door die wind. We hadden 'm voor 99 euor afgelopen jaar. Dan is die Megawillows vast grootster, maar die kostten denk ik 50% meer of zo. Dit jaar 81 shots zag ik voor 169 euro? Klopt dat? Doe mij dan maar Sylvester Mainframe of zo. Ik vind die Evo producten echt schreeuwend duur geworden. Acatenango is ook al zo duur en nog wel meer. Andere boxen zijn niet of nauwelijks duurder en sommige producten zijn goedkoper dan vorig jaar. Dus waar dit vandaan komt...ik weet het niet.

Back
Bovenaan