MagicSjefke
VWC lid
Beelden spreken voor zich, batch 2021
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er missen een paar salvo's op film, maar de film is meer dan goed om er een idee van te krijgen. Ik vond het een heerlijke box voor in de avond die ook zeker zijn mannetje zou staan om 12 uur, maar de Mega Willows schiet hem wat mij betreft op alle fronten eruit. Ik zou zeggen als je budget neigt naar de W-Triple Layer, dan neem je die. Neigt je budget naar de Mega Willows dan zou ik persoonlijk zeker die nemen! Ik heb zelf de Mega Willows na 12 uur geschoten, die film volgt nog.
2021/2022:
Staat bij deze op de wishlist.Het was een must have, en dat blijft het nog steeds! Wat een topper. Tempo, uitwerking en effecten, pracHtig.
Straatfilmpje:
Nog best redelijk met die wind, maar valt dan inderdaad wel tegen qua de grootte van de effecten.
Valt mij op dat het op een wat grotere afstand is gefilmd dan de meeste andere video's. Dan lijken het natuurlijk kleinere effecten.
Afstand valt mee. +-50 meter. Boeketten waren wisselvallig te noemen. De ene rij presteerde beter, grootser, dan de ander. Moet wel gezegd dat de straffe wind niet meegeholpen heeft, natuurlijk.
Goed? Ja.
Indrukwekkend? Niet per se.
Desondanks zou ik m nog eens aanschaffen, mits gunstige prijs.
De vergelijking is wel eerder eens gemaakt met de Mega Willows. Heb je die ook wel eens gehad? En zo ja, is de hogere prijs het waard om dan voor de Mega Willows te gaan of zou je dan eerder voor de goedkopere W-triple Layer gaan qua prijs-kwaliteit?
Beiden gehad, prijs-kwalieit zou ik voor de w-triple layer gaan.
Hier staat er ook nog een van. Maar eens van genieten op een windstil moment met oudjaarsdag. Dikke beuker!
Al van genoten?