VWC wenst iedereen mooie dagen!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Beste mede-liefhebbers, de mooiste tijd van het jaar is weer aangebroken. Terwijl de straten oplichten door kerstverlichting, begint bij ons het hart steeds sneller te kloppen. We staan aan de vooravond van die drie magische dagen waar we het hele jaar naar uitkijken.

Voordat het zover is, willen we stilstaan bij wat echt telt. Namelijk: genieten van de gezelligheid met familie en vrienden. Wij wensen jullie dan ook hele fijne en sfeervolle kerstdagen toe. Laat de vuurkorf branden en de voorpret voor de jaarwisseling mooi toenemen.

Dit jaar voelt misschien anders dan voorheen. De discussies over een vuurwerkverbod waren feller en serieuzer dan ooit. Maar goed, niets is nog definitief. Onze traditie leeft, en juist daarom moeten we dit jaar extra laten zien waar we voor staan, heel Nederland lijkt weer volop mee te doen.

We wensen iedereen ontzettend veel plezier tijdens de afhaaldagen van 2025. Geniet van de geur in de bunkers, het gewicht van de kartons in je handen en die unieke sfeer bij de verkooppunten. Neem de tijd voor je collectie, geniet van het uitstallen en beleef die ongekende voorpret met iedereen hier op het forum.

Laten wij allemaal dit jaar in ieder geval laten zien hoe het hoort. Ga veilig, goed en knallend het nieuwe jaar in. Gebruik je verstand, draag je bril en toon respect voor je omgeving. Zo trekken we samen de lijn door naar een toekomst waarin onze prachtige traditie hopelijk mag blijven bestaan.

Op een geweldige jaarwisseling en een knallend 2026!

kerstkaartVWC 2025.png

Mooi bericht!

Heel erg bedankt voor alles.
Jullie ook fijne dagen en een mooie jaarwisseling toegewenst!

En voor alle forum members uiteraard ook. Zonder jullie had mijn vuurwerk hobby een stuk lastiger en minder leuk geweest.

Iedereen bedankt voor de humor, informatie en filmpjes...

Hopelijk volgend jaar weer!

Iedereen fijne feestdagen !

Ik heb dit jaar weer genoten om op VWC de topics door te lezen waarin iedereen zo zijn/haar bijdrage heeft geleverd .

Volgende week Zondag is het eindelijk weer zover en gaan we in ieder geval dit jaar nog genieten van het Nachtbrakers topic, kan me er nu al op verheugen .

VWC moderators en VWC leden bedankt voor de sfeervolle en gezellige tijd die we hebben gehad hier !

Jullie als crew ook fijne feestdagen gewenst !! Dank ook aan de crew, dat jullie dit prachtige vuurwerkforum ook afgelopen jaar weer volop in leven hebben gehouden. Voor mij ook een heel groot deel van de voorpret rondom oud en nieuw. Ga zo door, en hopelijk kunnen we nog wat langer op de huidige manier door genieten, van dit forum en zijn gebruikers .....

En nu pak ik een zakdoek ... :cry: ;)

jullie ook allemaal hele fijne feestdagen iedereen die deze community mogelijk maakt , maar uiteraard ook alle leden voor de leuke berichten ,discussies en soms wat fellere tegenstrijdigheden naar elkaar ,maar dat maakt een samenleving wat het is /hoort te zijn .

bedankt voor het delen van tips,info en meermaals een dikke lach op mijn gezicht en de mannen die het delen van de demo's mogelijk maken en filmen en het hier delen voor ons allen een extra duimpje omhoog !!! top en bedankt

:applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause:😍

ooowwhhh ,bijna vergeten ook een dikke duim voor alle freackshops die ons toch wel weer verwend hebben met mooie producten en acties en natuurlijk de importeurs voor de leuke winacties en hopelijk als we toch door mogen volgend jaar win ik dan eindelijk toch nog eens wat ;) :thumbsup::applause:

Je kan er bijna een klucht over schrijven, wel verbod, geen verbod, kabinetsval, verkiezingen, draaiende politieke partijen, naaierij met fluit en whirl, toch weer niet, dan de kooien maar, etc.

Stressvol vuurwerkjaar...

Iedereen nog een keer keihard genieten, alsOF het de laatste keer is (again)...

Fijne dagen gewenst.

Bij deze wens ik de VWC crew en alle mede forumbezoekers ook fijne feestdagen en op naar een geweldige jaarafsluiting. Ik hoop dat we volgend jaar weer zo'n mooi jaar tegemoet gaan hier op het forum.

Back
Bovenaan