VWC No Limit Cake

moontan

VWC lid
Beste vuurwerkcrew.nl leden,
Speciaal voor jullie hebben wij een knallende actie bedacht!
Met de actiecode die jullie allemaal hebben mogen ontvangen, kan je deze cake éénmalig met 50% korting bestellen via onze online webshop!

Deze zware cake kost normaal € 21,50
Met de speciale actie code die je moet invullen in "het winkelmandje" krijg je 50% VWC korting!

Deze 25 shots cake kost dan slechts € 10,75!!!!!!
vuurwerkdiscount.nl en vuurwerkcrew.nl wensen jullie alvast een knallend vuurwerkseizoen!

large_No-limit.gif

Ik ken niks over de pot zelf vinden of verkooppunten waar ik deze cake kan kopen voor die prijs.

Heb je meer info. voor me Fred?

Ja ik denk ook dat het een gave cake is, €10.75 euro lijk me dan ook zeker te doen, jammer dat er geen in Zuid-Holland zit, zover ik weet.

ik zou even een mailtje sturen met die vraag..heb ik ook gedaan omdat dat landkaartje niet werkte..kreeg bijna meteen antwoord...

:Dzoow heb hem er maar bij besteld

verder de maximumblast, intensity, glitteringstars,hightension,satisfaction,,zerohour en rainbow fantasie

samen met wat ander klein gerei nog een 500 grams pot gratis:D:D

gisteren de bestelling gedaan bij Rubro.(vuurwerkdiscount)
en daar zit ook de no limit cake bij,top hoor deze actie.

dsc00006mj9.jpg

Wat kreeg jij als antwoord, ik krijg geen antwoord.

ik kreeg bijna meteen antwoord dat er in hengelo ook een verkooppunt zat...en dat ze de verkoopplaatsen zsm gingen vermelden...
ik zal wel eens even reply-en op die mail, want ik heb namelijk ook nog een vraag of je die code maar 1x kan gebruiken....want ik heb namelijk ook codes voor de big shot e.d. en wil er meerdere bestellen....

edit: gedaan hoor!

Laatst bewerkt:
Ik ben ook wel erg benieuwd inderdaad naar deze cake :)
Heb al gezocht naar een filmpje, maar kon niks vinden..

Ik heb de cake nog staan. (teveel ingekocht).
Kan er dus helaas nog niets over zeggen, Mike misschien, iemand anders?

Hoe beviel de cake ? Wat waren de effecten ?

de effecten:rolleyes: ik weet het echt niet meer.
weet wel dat het een goede cake was,ik heb die toen net na 12 uur afgestoken samen vele met andere blokjes.
ik was dus nogal druk en heb niet zo op de no limit cake gelet.

misschien nog een ander die het wel weet? :wink:

de effecten:rolleyes: ik weet het echt niet meer.
weet wel dat het een goede cake was,ik heb die toen net na 12 uur afgestoken samen vele met andere blokjes.
ik was dus nogal druk en heb niet zo op de no limit cake gelet.

misschien nog een ander die het wel weet? :wink:

wehehehe...ik heb eigenlijkj precies hetzelfde :D
Betekent dus dat het wel gewoon een goede cake was, maar niet uitzonderlijk goed want anders was ie me zeker wel opgevallen.

Back
Bovenaan