VWC Kroeg & Slowchat #51

Gisteren de spullen voor de oliebollen gekocht. Dagelijks 100x op het forum kijken naar het weer en eventueel nieuws over wat er later komt. Ja mannen, het gaat beginnen.

Gisteren de spullen voor de oliebollen gekocht. Dagelijks 100x op het forum kijken naar het weer en eventueel nieuws over wat er later komt. Ja mannen, het gaat beginnen.

Ken jou verder niet maar bak er maar een paar voor mij ook:p fijne kerst nog en een leuk oudjaar :bye:

Heb ff de volgende vraag van me zwager, die vroeg wat zijn de betere winkel omtrent regio den haag, ik kom zelf uit Groningen dus ik heb er geen weet van. En klopt het dat de 10 tonner dit jaar geen vergunning kon verkrijgen?

Heb ff de volgende vraag van me zwager, die vroeg wat zijn de betere winkel omtrent regio den haag, ik kom zelf uit Groningen dus ik heb er geen weet van. En klopt het dat de 10 tonner dit jaar geen vergunning kon verkrijgen?
Rijswijk is erg makkelijk te bereiken via den Haag (alleen een tram) en is zeker een aanrader! De Rijswijkse vuurwerkhal. Omtrent freaks wel één van de beste en grootste winkels van Zuid-Holland..

Bah ik was er al bang voor het gevoel!!ik denk sterk dat ik niet genoeg knal heb blehhh nou ja dan mij maar vermaken met de rest.:p

Ik heb zo'n zin in een ongelooflijk lekker feestje.. maarja dit weekend lijkt wel hopeloos wat dat betreft.

Verder begint het weer rustiger te worden... het lijkt erop dat de kruitdampen zijn opgetrokken, en een select groepje is achter gebleven...

Daarom is een dump topic beter voor een paar maanden komen de mensen elkaar op een plek tegen:)maar toch zit ik hier altijd wel rond te kijken.

Back
Bovenaan