VWC Kroeg & Slowchat #51

Hoe simpel kan het zijn! :bonk: Dank!
Kan me niet herinneren dat ik ergens op heb geklikt. Die versie had ik niet eerder gezien.

Het begint wat mij betreft echt langzamerhand ondraaglijk te worden om die dikke 23 dagen zonder vuurwerk Door te komen pfffffff.

Ik ben het met je eens hoor Chappie, het wachten is niet te doen. Ben blij als die ouwe het land zo uit is, dan mag thuis de kerstsfeer erin. Ik kijk reikhalzend uit naar de 28e, zodat we de gekoesterde spulletjes mogen ophalen.

Nou nou toch maar ca1 gehaald(ik vond het toch altijd net niet)maar ben ik nou de enige die uitermatig verrast is met/door de knetter king en de voetzoekers?ik ben dankbaar dat die door de keuring zijn gekomen echt tof die dingen.

Eens. En die XXL ballen doen het ook prima. Leuke toevoeging, en qua overlast schuurt het tegen 'echt' vuurwerk aan.

Goedemorgen... het was een kort nachtje, dus even een knallende bak koffie naar binnen. Werkse voor een ieder die weer moet vandaag!

koffie.jpg

Zitten we alweer halverwege december. Het gaat hard mannen! Zeker nu het darten ook weer te zien is op TV en kerst over iets meer dan een week begint.

Ik vindt het een behoorlijk onwerkelijk idee. Heb 23 december mijn laatste stage/werkdag voor de kerst pas en andere jaren had ik nu ongeveer al kerstvakantie. Nu gaat het ongemerkt toch weer harder! :D

Ik weet niet ik denk dat ik teveel volwassenen stress heb of zo maar ik heb vandaag toch weer moeten terug grijpen op mijn jeugdige zelf en wat kruit gesnoven.

Ik weet niet ik denk dat ik teveel volwassenen stress heb of zo maar ik heb vandaag toch weer moeten terug grijpen op mijn jeugdige zelf en wat kruit gesnoven.

Niks mis mee toch je bent tenslotte je hele leven lang volwassen .
Morgen ga ik daar ook maar eens aan beginnen .
Morgenavond naar souman dat word genieten jongens :)

Pfffffffik ben er ineens achter waarom ik niet kan wachten op de 31ste, ik kan dan eindelijk weer eens uit mijn verantwoordelijkheid stappen in een wereld waar maar een paar dingen belangrijk zijn.kinderlijk plezier, oliebollen, kruitdamp, lontjes, potjes, rotjes, pijltjes, vuurton, knallen, kleurtjes, bubbeltjes wijn, eten, uitpakken, vuurwerk tripje, gooien, aanstekers, knallen,?,?, iemand ideeën nog?.

Back
Bovenaan