VWC Kroeg & Slowchat #51

Het wordt eerst 00:00 uur, voordat de klok drie uurtjes later een uur terug gaat. Dus ik ben er gewoon om 00:00 zomertijd weer. Maar, de volgende ochtend, als de klok naar achteren is gezet, zal je in dit topic wellicht zien dat ik om 23:00 iets geplaatst heb. Hangt er vanaf hoe de foruminstellingen staan.

Het wordt eerst 00:00 uur, voordat de klok drie uurtjes later een uur terug gaat. Dus ik ben er gewoon om 00:00 zomertijd weer. Maar, de volgende ochtend, als de klok naar achteren is gezet, zal je in dit topic wellicht zien dat ik om 23:00 iets geplaatst heb. Hangt er vanaf hoe de foruminstellingen staan.

Hmm, volgens mij niet als je om 00:00 iets post blijft dit zo, dit verandert niet. Dus je kan om 02:15 zomertijd iets posten, dan wachten tot 03:00, gaat de tijd terug naar 02:00. dan kan je weer om 02:15 wintertijd iets posten.

Mooie fakkel om het begin van de wintertijd te vieren:

Zonder chatbox weet ik niet of we al een dag dichterbij zijn... :(

Zo jij bent bent aan die chatbox verslingert zeg probeer er maar aan te wennen
want als je er aan gewend bent, zul j zien dat dit veel gezelliger is, en veel makkelijker te volgen valt . :)

Zo jij bent bent aan die chatbox verslingert zeg probeer er maar aan te wennen
want als je er aan gewend bent, zul j zien dat dit veel gezelliger is, en veel makkelijker te volgen valt . :)

Nee hoor, dat valt best wel mee. Ik zal me eens wat vaker hier melden :thumbup:

Gecondoleerd Herdervriend en heel veel sterkte. Bewonderenswaardig dat je dit met ons wil delen en neem vooral je tijd om het te verwerken.

Met familie gehuild en gelachen, en door middel van briefjes van iedereen op pijlen, mooie boodschappen de lucht ingestuurd.

Voor mij persoonlijk, maar iedereen is anders, zijn dit soort avonden juist fijn om zowel te herdenken, als om te beseffen dat het leven doorgaat, en je moet genieten van elk f*cking mooi moment dat je in je leven mag meemaken!

Een ieder verwerkt natuurlijk op zijn eigen manier en dat moeten we met zijn allen respecteren, maar ik kan me volledig vinden in de woorden van Avalanche. Wij hebben ook eens speciale vuurpijlen gekocht, met een boeket in de vorm van een hart en met ruimte voor een boodschap, dit om naasten te herdenken, maar ook om het leven te vieren. Dit gaat uiteraard gepaard met een lach en een traan om vervolgens de familieleden even stevig beet te pakken. Elk jaar kent hoogtepunten, maar zeker ook dieptepunten en er zijn weleens momenten waarin vooral de laatste overheersen. Op oudejaarsavond kijken we altijd terug op het jaar, we kijken vooruit, herdenken onze naasten en vieren het leven. Dit hoort voor mij ook bij oud en nieuw.

Man, het gaat super snel! Maar niet snel genoeg. Als het december is dan word het gekkenhuissss!

Er zal hier op het forum vast wel iemand zijn, Die netjes een badkamer en toilet kan betegelen?

En volgend jaar nog wat vrije tijd over heeft :idea:

Omgeving Gelderland.

Op mijn leeftijd nog vuurwerk kinds :D te gek voor woorden ,kannie wachten dat ik richting winkel kan lontjes kleurtjes kruit dampen pffffff duurt nog veel te lang.

Serious?
Bij mij sprong het forum spontaan op een rare V-bulletin layout tijdens het rondneuzen in topics.

2ahbmza.png

Back
Bovenaan