VWC Kroeg & Slowchat #51

erg benieuwd. goed dat jullie er zo boven op zitten :D

Het zou zonde zijn als we door een fout o.i.d. het échte record missen dat wellicht verbroken gaat worden. We zijn er mee aan de slag, maar vooralsnog is het lastig om iets te vinden..

Het zou zonde zijn als we door een fout o.i.d. het échte record missen dat wellicht verbroken gaat worden. We zijn er mee aan de slag, maar vooralsnog is het lastig om iets te vinden..

zijn het wel allemaal nederlandse/duitse/Belgische bezoekers ?

je zou bijvoorbeeld al bepaalde IP's zoals vanuit Rusland etc kunnen blokken om het 1 en ander uit te sluiten.

straks zijn het de chinezen omdat het woordt china hier veelvuldig wordt gebruikt....

heb wel eens gekkere dingen gezien :P

zijn het wel allemaal nederlandse/duitse/Belgische bezoekers ?

je zou bijvoorbeeld al bepaalde IP's zoals vanuit Rusland etc kunnen blokken om het 1 en ander uit te sluiten.

straks zijn het de chinezen omdat het woordt china hier veelvuldig wordt gebruikt....

heb wel eens gekkere dingen gezien :P

Pfoe, dat weet ik niet. Dat kan ik zelf ook niet inzien, die kennis heb ik niet. Maar ik ga het doorzetten. Thanks! :thumbsup:

Let there be life!

Vraagje over youtube.
Ik heb gisteren mijn 4K video van de finale van de Vuurwerk Bunker geüpload. Het duurde al erg lang voordat de video verwerkt was. Vervolgens duurde het nog zeker twee uur voordat de video in 720p te bekijken was. En nu, ongeveer 10 uur verder, is de resolutie nog steeds maar 1080p.
Heeft iemand hetzelfde probleem? Een video in 4K resolutie weergeven duurt gewoonlijk hooguit een paar uur, is mijn ervaring. Is youtube kapot?

Waarom vinden we geen brillen en oortjes uit, waarmee alleen de dragers ervan het vuurwerk kunnen zien en horen? Of denk ik nu te ver in de toekomst... :p

Waarom vinden we geen brillen en oortjes uit, waarmee alleen de dragers ervan het vuurwerk kunnen zien en horen? Of denk ik nu te ver in de toekomst... :p

of nog beter waarom niet brillen en oortjes waardoor haters geen vuurwerk hoeven te zien horen :P is ook haalbaarder :P

Ondertussen is m'n poster voor de verkiezingscampagne ook klaar. :cool:

tmbmyna9468i.png

Deze had mijn vriendin gemaakt voor me met diamond-painting. heel de feestmaand aan gewerkt en hij is echt supermooi geworden! Komt straks naast mn karpers te hangen:
20200115_125854 (2).jpg
vet hoor :cool:

Ff de volgende vraag, zijn er ook mensen die nog steeds een koptelefoon gebruiken om muziek te luisteren via hun mobiele telefoon? Aangezien je steeds meer oordopjes ziet, maar dat vind ik persoonlijk niks. Mijn huidige koptelefoon is zojuist overleden:p

Ik heb de Samsung Gear, dus draadloze oordopjes. Ik vind het er verschrikkelijk dom uitzien en heb er een hekel aan. Maar qua geluid is het wel top! Heb ook nog een Beats Solo 3 Wireless trouwens, maar die loopt stof te happen.

Vraagje voor de mods... Is het toegestaan meerdere accounts te hebben hier? Bij acties en prijsvragen staat dat je wordt gediskwalificeerd met meer dan één account per ip-adres, dacht ik altijd. Wat natuurlijk logisch is. Kon echter in de forumregels zo gauw niets vinden over meerdere accounts aanmelden. Zolang je als het ware niet deelneemt aan acties dus. Askin' for a friend btw.

Vraagje voor de mods... Is het toegestaan meerdere accounts te hebben hier? Bij acties en prijsvragen staat dat je wordt gediskwalificeerd met meer dan één account per ip-adres, dacht ik altijd. Wat natuurlijk logisch is. Kon echter in de forumregels zo gauw niets vinden over meerdere accounts aanmelden. Zolang je als het ware niet deelneemt aan acties dus. Askin' for a friend btw.

dus jij bent de Bumba troll.. #exposed

Back
Bovenaan