VWC in 2019; tips of suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat heb ik soms ook op de telefoon, komt bij mij omdat er bovenin (bij de shout) nog een reclame blokje aan t inladen is, vandaar dat die soms wat kan verspringen ?

Daar wacht ik standaard al op met het inladen. Ik zoom ook heel ver in en dan nog vaak. 90 procent telefoon gebruiker. Ik gebruik voor het forum chrome

vwc ligt wel vaak uit..
ik hoop maar dat het van 27e t/m 31e netjes functioneert wanneer we allemaal hier op het vwc willen zitten. :rolleyes:

vwc ligt wel vaak uit..
ik hoop maar dat het van 27e t/m 31e netjes functioneert wanneer we allemaal hier op het vwc willen zitten. :rolleyes:

Dat hopen wij net zo goed. Ook wij balen als een stekker als het forum eruit vliegt. We zijn ermee aan de slag, maar techniek...

Is er ook iets te doen aan de pb box? Ik zie lang niet alle verzonden berichten terug die wel een kopie opgeslagen moet hebben
..

ALs ik bij "wie is er online kijk zijn er tientallen of zelfs honderden "gasten" waarbij staat "Browsing Image Gallery looking around" of "Browsing Image Gallery check it out".

Als ik er vervolgens op druk krijg ik een 404.

https://forum.vuurwerkcrew.nl/browseimages.php?c=301

dit kan toch niet kloppen en lijkt mij duidelijk dat er ergens een fout zit.

Dat was ons inderdaad ook opgevallen, maar bedankt voor het melden en het meedenken. Wij zijn nu bezig met het fotoalbum te bekijken of er daar wellicht een fout in zit!

Is er ook iets te doen aan de pb box? Ik zie lang niet alle verzonden berichten terug die wel een kopie opgeslagen moet hebben
..

Dat is raar. Wanneer je aanvinkt een kopie te willen ontvangen, zou dat moeten werken. Ik ga het even doorzetten naar degene die hier verstand van heeft.

Misschien handig om de titel van het Lidl en Aldi topic te veranderen in Lidl Nederland 2019 en Lidl Duitsland 2019? Nu soms gokken welke wat is.

Vraagje, is er een topic waar je reviews kunt schrijven over de producten die men het afgelopen jaar heeft afgeschoten? Of moet ik hiervoor een nieuw topic aanmaken bij 'vuurwerk Duitsland'? (aangezien het Duits vuurwerk was).

Misschien een tip, een algemeen vragentopic als iemand iets niet kan vinden op dit forum. Dit kan voorkomen dat mensen topics aan gaan maken terwijl er al ergens een topic is.
Nu stel ik deze vraag hier, aangezien ik denk dat ik hier deze vraag kan stellen.
Ik zou het persoonlijk fijn vinden als er een apart topic zou zijn waar mensen doorverwezen kunnen worden naar het juiste topic..

Bij voorbaat dank,

Misschien onmogelijk, maar wat bij de ''buren'' erg fijn is, is het belletje met alle meldingen, zoals een like op een post, of een reply...
Sommige posts vergeet ik, en kom er dan niet achter of er antwoord was, en op alles te abonneren is ook niet handig.

Na al enige tijd zonder account meegekeken te hebben mis ik persoonlijk iets waarvan ik had gehoopt dat het wel zou kunnen met account. Een zoekfuctie op de homepage die alle subfora kan doorzoeken ipv alleen diep in een subforum pas.

Nu zoek ik me hier soms als beginner nog een ongeluk en werkt zoeken via google sneller dan hier de subfora doorspitten :shy:

Vraagje, is er een topic waar je reviews kunt schrijven over de producten die men het afgelopen jaar heeft afgeschoten? Of moet ik hiervoor een nieuw topic aanmaken bij 'vuurwerk Duitsland'? (aangezien het Duits vuurwerk was).

Misschien een tip, een algemeen vragentopic als iemand iets niet kan vinden op dit forum. Dit kan voorkomen dat mensen topics aan gaan maken terwijl er al ergens een topic is.
Nu stel ik deze vraag hier, aangezien ik denk dat ik hier deze vraag kan stellen.
Ik zou het persoonlijk fijn vinden als er een apart topic zou zijn waar mensen doorverwezen kunnen worden naar het juiste topic..

Bij voorbaat dank,

Voor veel items zijn er topics, ook per merk gesorteerd, maar mocht het een product zijn die er niet staat, kan je die altijd zelf aanmaken.

Misschien onmogelijk, maar wat bij de ''buren'' erg fijn is, is het belletje met alle meldingen, zoals een like op een post, of een reply...
Sommige posts vergeet ik, en kom er dan niet achter of er antwoord was, en op alles te abonneren is ook niet handig.

Helaas voor nu onmogelijk, maar kan me voorstellen dat het handig is, noteren het, maar beloven niets. :)

Na al enige tijd zonder account meegekeken te hebben mis ik persoonlijk iets waarvan ik had gehoopt dat het wel zou kunnen met account. Een zoekfuctie op de homepage die alle subfora kan doorzoeken ipv alleen diep in een subforum pas.

Nu zoek ik me hier soms als beginner nog een ongeluk en werkt zoeken via google sneller dan hier de subfora doorspitten :shy:

CTRL+F of Command+F en zoeken is dan je snelste optie hoor. :)

Ja, dit dus. Zou een ontzettend goede (fijne) toevoeging zijn.

CTRL+F of Command+F en zoeken is dan je snelste optie hoor. :)

Ik kom er nu pas achter dat bij mij in Firefox en Chrome deze balk volledig mist. Hier staat wel een zoekfunctie in :idea:

zoekbalk.jpg

Probleem ligt dus bij mij/Firefox,voortaan IE gebruiken dus.

*edit* ligt aan de adblocker... weer wat wijzer geworden.

Misschien al eerder gezegd, maar als ik de recente berichten bekijken op de dag der dagen en overwegend negatieve (nieuws)berichtgeving tegenkom, werkt dat niet sfeerverhogend :wink: Ter compleetheid moeten we denk ik niet blind zijn voor ook de negatieve geluiden en deze een plek op het forum geven, maar misschien iets minder aanwezig? In een verzameltopic oid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan