Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
andere layout van het forum. Het oranje vd site irriteert me al heel lang.
Deze sectie eens onder de loep nemen...
En topics als dit en dit...moeten we dat hier nog willen, mss juist wel voor veiligheid of juist niet voor consu vw imago?
Ik vind het nieuwe "alerts systeem" bij de buren erg handig. Zo krijg je een notificatie wanneer iemand op je bericht reageert, op ´t forum (en/of je bericht een duim geeft).
Zou een fijne toevoeging zijn.
Nog een klein, terugkerend dingetje: De show-kalender is niet altijd up-to-date.
Stop met het toelaten van filmpjes van legaal vuurwerk, van mensen die ook illegaal en aso knallers in Nederland stoken. Illegaal spul op je vlogje? Geen ruimte op dit forum voor u! Of van mensen die overduidelijk in de illegale handel zitten omdat ze op hun 23e al collecties hebben van vele duizenden euro's legaal vuurwerk die ze echt niet met vakkenvullen bij de appie hebben verdiend (en waar gewoon van alles en nog wat op hun kanaaltje staat wat de hobby van de echte liefhebbers verziekt). Wees eens consequent.
Dennis, mooi dat je weer terug bent. verstand komt met de jaren zegt men wel eens... in ieder geval wel bij ons. Ook wij zijn door schade en schande wijs geworden. Inmiddels is bij ons wel duidelijk dat illegaal vuurwerk ernstige schade aan onze hobby toebrengt.
Wellicht moet vuur niet met vuur worden bestreden in het geval van Crazypyronl... duidelijk een jong ventje zonder benul van prioriteiten binnen de vuurwerkhobby. wellicht kan je de dialoog met hem aan gaan ipv je tot hetzelfde niveau te verlagen. We hebben ambassadeurs als jij hard nodig, die onze traditie de helpende hand toereiken. Dan zal je echter wel wat geduld op moeten brengen ipv VWC achter je te laten. Leer die gasten eens een spreekwoordelijk lesje!
door dit soort snotneuzen beklaag je je op FPM, maar hier distantieert ook 99% op VWC zich van het illegale spul! juist die rotte appels moeten we mee zien te krijgen!
Je zou eens je eigen forum moeten starten, met je eigen ideeën en regeltjes.
Ik ben serieus, dat lijkt me beter voor jezelf en de mensen hier.
Mensen die op hun 23e een collectie van een paar duizend euro hebben kunnen toch ook gewoon een baan hebben en prioriteit geven aan vuurwerk, dan hoef je die mensen niet meteen als handelaars in illegaal vuurwerk weg te zetten. Van mij mogen alleen mensen van het forum geweerd worden die vandalisme plegen met (zwaar) vuurwerk, of zwaar vuurwerk op een abnormale manier afsteken.