VVD is om: Kamermeerderheid gloort voor algeheel vuurwerkverbod

Als er een verbod komt dan zal het niet dit jaar zijn (hoop ik). Wat zullen de garageboxen, schuurtjes, zolders e.d. volgend jaar en daarna vol liggen met opgeslagen vuurwerk :d.
Ik ben normaal niet zo denkend maar ik hoop van harte dat - als er een verbod komt - het een ongelofelijke klerezooi wordt met oud en nieuw.
De brave burger is weer eens de Sjaak zoals het altijd gaat in NL. Democratie in Nederland? Pfffff, laat me niet lachen. We mogen stemmen, en daarna je kop houden en in de maat blijven lopen.

Verder vermoed ik dat de VVD het kabinet binnen het regeertermijn laat vallen en zij opnieuw willen gaan regeren samen met CDA en GL/PvDA, en dit verbod een handreiking is naar links.

Als er een verbod komt dan zal het niet dit jaar zijn (hoop ik). Wat zullen de garageboxen, schuurtjes, zolders e.d. volgend jaar en daarna vol liggen met opgeslagen vuurwerk :d.
Ik ben normaal niet zo denkend maar ik hoop van harte dat - als er een verbod komt - het een ongelofelijke klerezooi wordt met oud en nieuw.
De brave burger is weer eens de Sjaak zoals het altijd gaat in NL. Democratie in Nederland? Pfffff, laat me niet lachen. We mogen stemmen, en daarna je kop houden en in de maat blijven lopen.

Verder vermoed ik dat de VVD het kabinet binnen het regeertermijn laat vallen en zij opnieuw willen gaan regeren samen met CDA en GL/PvDA, en dit verbod een handreiking is naar links.
lekkere fikjes overal :D
fuck around and find out krijgen ze nu

Er wordt zeker weer een deal gesloten! Denk is maar een kleintje! Die stemmen voor als zij er wat voor terugkrijgen! Hopenlijk snappen zij dat de uitvoeringsplannen voor een groot deel en handhaving onmogelijk haalbaar is!

Blijft vast een harde kern over die heel het godganse jaar, liefst bij windkracht 7 of anders in een windtunnel, F1 fonteintjes gaat testen. Die verrekte flapjes vangen toch veel wind.

“Kalasjnikov is “kinder”vuurwerk, die naam zien wij als een ongezonde geweldscultuur”
ze verzinnen wel wat doms inderdaad hahahahaha

Ik lees dat DENK zn standpunt pas bekend wil maken tijdens het stemmen. Die houden het lekker spannend dan.
Denk hoef je echt niet te rekenen.
VW traditie is een blanke traditie volgens hun en alles wat blank is, is volgens hun white privilege racisme dus.....daarnaast natuurlijk elke knal zielig voor de geluks zoekertjes. Dus reken absoluut niet op zon pauper partij.

Het is gewoon einde verhaal de NSC gaat zeker in mee, die draaien ook al maanden met de kont nu de VVD overstag is gaan, gaan hun er ook in mee, en anders doet DENK het wel vermoedelijk
Klopt inderdaad. En ik denk dat ze er ook alles aan gaan doen om het dit jaar in te laten gaan, die €150 tikken ze gewoon af.

Eerst nog de hoop op VVD, qua hun voorwaarden, dan op Eerste Kamer, dan op uitloopjaar. Zijden draadje maar 't kan nog steeds overwaaien (tot 't de kop weer opsteekt). Wel, denk ik, hoe verder in proces het afgeschoten wordt, hoe groter de kans dat het langer toegestaan blijft. Maar ja, na elke 2e Kamer/Provincale verkiezing kan de vlag er weer anders bij hangen.

Back
Bovenaan