Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
en nu valt het topic stil hahahaha
Als het goed is komen Paul en vrienden ook dit jaar weer terug, namens de fictieve karakters nog de beste wensen
Is er animo voor?
nog nooit in dit topic gekeken, ga ik binnenkort maar eens doen, genoeg leesvoer volgens mij![]()
Misschien dat ik binnenkort een verhaal schrijf over mijn eigen jaarwisseling. Iemand die interesse heeft om dit te lezen?
even wat geprobeerd te maken, niet heel erg lang maar toch misschien de moeite waard
Davinstyle’s oud&nieuw
Hallo vwc’rs hierbij komt mijn oud&nieuw verhaal!
Op 31 december half 9 ’s ochtends stond ik op met kriebels in me buik, ik ging meteen naar buiten om de laatste voorbereidingen te treffen, het eerste wat ik zie, is een sneeuw schuiver die het terein vrij het maken is, waar wij de afgelopen 3 dagen in totaal 7 uur (!!!) hebben lopen sneeuw scheppen om met oud en nieuw fatsoendelijk te kunnen stoken, dit was dus echt de eerste domper van de dag!
Om kwart voor 10 gingen we dan met 3 mensen ons 10 uur projectje klaarmaken, alle 3 een ander want we doen elk jaar een wedstrijdje wie de beste opening maakt en steeds een ander thema! Dit jaar was het thema maak je buren wakker.
Het wedstrijdje werd door mij gewonnen want de andere 2 faalden nogal omdat er bijna niks afging.
Na de hele dag te hebben lopen stoken, kwamen rond 20.00 langzaam de hele familie binnen druppelen, af en toe werd er een pijltje of cake de lucht ingeschoten om het zicht te bepalen aangezien het steeds mistiger werd, uiteindelijk om half 11 de laatste geschoten en wouden om kwart over 11 nog een doen, die zijn we vergeten en dat is heel jammer, want zo ging om 12 uur alles de lucht in met een extreem dichte mist, we konden alleen onze eigen cakes zien. En sommige effecten zelfs slecht. Wel jammer maakt niks aan te doen..
Oud en nieuw was wel super geweldig! En nu maar aftellen naar 31-12-2011!
Groetjes Yorick
goed gezien, ik heb het meteen veranderd!haha ja dan praten we over 2 jaar verder maar goed
een fout maken we allemaal dus zo doende
aftellen naar 01-01-2012
en 31-12-2011![]()