Vuurwerkverhalen

Enorm leuke reacties weer! Zoals ik al zei komt er dus nog wel iets leuks aan dat niet per sé 100% vuurwerkgerelateerd is. We zitten immers nog niet in de verkoopdagen dus ik kan nog wel even zien wat ik kan verzinnen!

:bye:

oke, dan ga ik maar eens beginnen met de kaft :p

Hoe moet ik dat zien? De kaft? :p (ja ik weet wat het is hoor :wink:)
Wil trouwens wel even zeggen dat de versie die ik je stuurde niet 100% definitief is, moet nog iets kleins aanpassen.
EDIT: Heb je nu de juiste gestuurd.

mn pa zei dat het misschien slim was om de delen in hoofdstukken in te delen. met bijvoorbeeld dagen. andere titels mogen natuurlijk ook. het is jouw boek :)

voor de kaft gaat de titel: Paul en zijn vrienden erop + een leuk bhijpassend plaatje doorlopend op de text ;) gradient mapping zou ook kunnen maar ik ben niet zeker of dit mooi overkomt. ik doe mn best :)

mn pa zei dat het misschien slim was om de delen in hoofdstukken in te delen. met bijvoorbeeld dagen. andere titels mogen natuurlijk ook. het is jouw boek :)

Zou op zich kunnen, maar zoals ie nu is vind ik hem al goed, alleen dan wel "deel 53" bijv. veranderen in hoofdstuk 53, zo dat het net even iets professioneler overkomt :bye:

edit: foto als ie klaar is mag altijd :D

Zou op zich kunnen, maar zoals ie nu is vind ik hem al goed, alleen dan wel "deel 53" bijv. veranderen in hoofdstuk 53, zo dat het net even iets professioneler overkomt :bye:

edit: foto als ie klaar is mag altijd :D

wat ik je aanraad is dagen gebruiken. de hoofdstuk titel: hoofdstuk heb ik nog nooit gezien. ik zou zo doen : 12 October. Paul blabla

Goed verhaal Sniper!
Heb de afgelopen weken alles doorgelezen, en wachtte al op het einddeel.
Toen ik hem uitgelezen had, dacht ik 'is die zo kort'?
Maar toen keek ik even goed, en kwam er gewoon achter dat het gewoon goed geschreven is waardoor je er zo doorheen bent!

Ben geen lezer, maar dit is zeker vette shit!

Good work!

Goed verhaal Sniper!
Heb de afgelopen weken alles doorgelezen, en wachtte al op het einddeel.
Toen ik hem uitgelezen had, dacht ik 'is die zo kort'?
Maar toen keek ik even goed, en kwam er gewoon achter dat het gewoon goed geschreven is waardoor je er zo doorheen bent!

Ben geen lezer, maar dit is zeker vette shit!

Good work!

Hey The Pyro,
Bedankt voor de complimenten!
Wat ik me afvraag als ik kijk naar je registratie datum, daterend van 28 November 2010, heeft dit verhaal enige rol gespeeld in het aanmelden op VWC of was iets anders doorslaggevend? Ben ik altijd wel benieuwd naar!

Greets :bye:

Hey The Pyro,
Bedankt voor de complimenten!
Wat ik me afvraag als ik kijk naar je registratie datum, daterend van 28 November 2010, heeft dit verhaal enige rol gespeeld in het aanmelden op VWC of was iets anders doorslaggevend? Ben ik altijd wel benieuwd naar!

Greets :bye:

Heel toevallig wel jah.
Ik heb me aangemeld, omdat ik zo veel bezig was met het lezen van jou verhaal.
Daardoor kreeg ik meer interesse in de site zelf zegmaar.
Eerlijk gezegd begon ik bij deel 5 te lezen, omdat ik toch dacht dat ik het geen reed aan vond, maar het is totaal anders uitgepakt!
Ik vond/vind het verhaal geniaal, vandaar dat ik de eerste delen later ook nog heb doorgenomen.

Ben nog steeds stom verbaasd hoe snel je door zoiets kan lezen hehe.

Heel toevallig wel jah.
Ik heb me aangemeld, omdat ik zo veel bezig was met het lezen van jou verhaal.
Daardoor kreeg ik meer interesse in de site zelf zegmaar.
Eerlijk gezegd begon ik bij deel 5 te lezen, omdat ik toch dacht dat ik het geen reed aan vond, maar het is totaal anders uitgepakt!
Ik vond/vind het verhaal geniaal, vandaar dat ik de eerste delen later ook nog heb doorgenomen.

Ben nog steeds stom verbaasd hoe snel je door zoiets kan lezen hehe.

Zo dat is nog eens mooi om te horen, dat m'n verhaal ook nog mensen aanspoort zich hier aan te melden! :D
Hartstikke mooi dat het vlug doorleest, zou minder zijn als het langdradig was hé :p

Deel 0 - Inluiding seizoen 2011-2012

Paul zit roerloos voor zich uit te staren. Met weemoed denkt hij terug aan de mooie tijd in December. In het lokaal is het stil en buiten fluiten de vogels. Het is vandaag een met zonovergoten dag, met temperaturen rond de 20 graden. "Volgende week, woensdag 25 April hebben we een proefwerk over hoofdstuk zeven." bromt de leraar opeens. "Verrek, dat is net weer op mijn verjaardag!" antwoordt Paul lichtelijk geïrriteerd. "Helaas Paul, het wordt ook voor jou flink leren." bromt meneer van der Poel terug. Roel en Paul klooien nog wat rond tot de bel gaat.

"Zullen we zo een potje gaan voetballen?" vraagt Paul aan Roel. "Het is immers heerlijk weer." vervolgt Paul. "Prima. Tim en Joep doen ook wel mee! Enne, ik heb nog een paar leuke snoepjes bij me, als je begrijpt wat ik bedoel!" zegt Roel lachend. En Paul snapt al snel dat de 'snoepjes' rotjes zijn. De allereerste kriebels zijn weer aanwezig, merkt Paul. Maar het duurt nog té lang om er nu al vol op naar uit te kijken. Op VWC zal Paul zich rond Juli wel weer tonen.

Na school is het eindelijk tijd om de voetbalvelden maar weer eens op te zoeken. Bij de lokale voetbalclub waar de jongens ook op voetbal zitten is nog een kunstgrasveldje vrij. Onderweg steekt Roel zijn meegesmokkelde rotjes af waarna de jongens de heerlijke kruitdamp weer even geroken hebben. Vervolgens beginnen de jongens fanatieker dan ooit te voetballen met als benzine de zojuist ingeademde kruitdampen. "Doping d.m.v. vuurwerk kruitdamp." zegt Roel lachend tegen Tim, waarna Tim de bal vol in de kruising schiet.

Na het voetballen, kan Paul het toch niet laten zich even aan te melden op VWC. De diehard freaks kunnen al niet meer wachten en zijn dagelijks online. Met de oude bekenden begint hij weer even een gesprek, over hoe het nu gaat, en wat ze dezer dagen doen. Volgende week is Paul jarig, en uiteraard zal er weer wat de lucht in gaan. Zeer toevallig dat Paul tegelijk met de auteur jarig is. Afijn, de eerste import van vuurwerk is weer begonnen voor Paul zijn winkel sinds gisteren en dus kan Paul nu al niet meer wachten....

dat was dus de extra.. einde verhaal Paul voor nu

Back
Bovenaan