Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dit komt niet meeer bij het boek neem ik aan?
oke, dan ga ik maar eens beginnen met de kaft![]()
mn pa zei dat het misschien slim was om de delen in hoofdstukken in te delen. met bijvoorbeeld dagen. andere titels mogen natuurlijk ook. het is jouw boek![]()
Zou op zich kunnen, maar zoals ie nu is vind ik hem al goed, alleen dan wel "deel 53" bijv. veranderen in hoofdstuk 53, zo dat het net even iets professioneler overkomt
edit: foto als ie klaar is mag altijd![]()
wat ik je aanraad is dagen gebruiken. de hoofdstuk titel: hoofdstuk heb ik nog nooit gezien. ik zou zo doen : 12 October. Paul blabla
Goed verhaal Sniper!
Heb de afgelopen weken alles doorgelezen, en wachtte al op het einddeel.
Toen ik hem uitgelezen had, dacht ik 'is die zo kort'?
Maar toen keek ik even goed, en kwam er gewoon achter dat het gewoon goed geschreven is waardoor je er zo doorheen bent!
Ben geen lezer, maar dit is zeker vette shit!
Good work!
Hey The Pyro,
Bedankt voor de complimenten!
Wat ik me afvraag als ik kijk naar je registratie datum, daterend van 28 November 2010, heeft dit verhaal enige rol gespeeld in het aanmelden op VWC of was iets anders doorslaggevend? Ben ik altijd wel benieuwd naar!
Greets![]()
Heel toevallig wel jah.
Ik heb me aangemeld, omdat ik zo veel bezig was met het lezen van jou verhaal.
Daardoor kreeg ik meer interesse in de site zelf zegmaar.
Eerlijk gezegd begon ik bij deel 5 te lezen, omdat ik toch dacht dat ik het geen reed aan vond, maar het is totaal anders uitgepakt!
Ik vond/vind het verhaal geniaal, vandaar dat ik de eerste delen later ook nog heb doorgenomen.
Ben nog steeds stom verbaasd hoe snel je door zoiets kan lezen hehe.
Nice, sniper,
Heb hem nog niet gelezen, dat ga ik zo doen!