Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dag,
Wat attent dat u mij even een berichtje stuurt. Wordt gewaardeerd. Ik hoop ook van harte dat ik dit onzalige plan, kan omdraaien naar waar het echt omgaat. Handhaven op wat wel haalbaar is, namelijk op illegaal vuurwerk en op het afsteken buiten de afsteektijden.
Mocht u input hebben voor mij; schroom niet om mij dit te blijven aanreiken.
Mvg,
Tim Kamphuis
Raadslid Apeldoornse VVD
Ik heb inmiddels bericht terug van Tim
Ja ik begrijp wat je zegt, ik vindt het ook een mooi geluid maar niet om 03:00 uur snachts wat momenteel met enige regelmaat gebeurd. CAT1 hebben mensen last van, de overlast is er omdat men geen idee heeft van deze legale vorm van vuurwerk..... als dit opgeofferd moet worden,?? wat mij betreft prima.Goede actie Pyroboy26, echter ik ondervind geen overlast van illegaal geknal buiten de afsteektijden. Verkeerd gedacht en geen feit dus. Of ik moet de uitzondering zijn die de regel bevestigdIk vind het een lekker geluid dat bij de tijd van het jaar hoort. En van cat1 vuurwerk heb ik al helemaal geen last. Beter lijkt het mij geen cm meer toe te geven aan het stukje bij beetje van alle vuurwerk verbieden.
Goede actie Pyroboy26, echter ik ondervind geen overlast van illegaal geknal buiten de afsteektijden. Verkeerd gedacht en geen feit dus. Of ik moet de uitzondering zijn die de regel bevestigdIk vind het een lekker geluid dat bij de tijd van het jaar hoort. En van cat1 vuurwerk heb ik al helemaal geen last. Beter lijkt het mij geen cm meer toe te geven aan het stukje bij beetje van alle vuurwerk verbieden.
3 uur in de nacht buiten O&N om is inderdaad ietwat aso. Kwestie van opvoeding. CAT1, laat die kids toch. Als jong jochie heb ik ook genoten van klein vuurwerkspul. Opofferen is meegeven in het plan om al het vuurwerk stukje bij beetje te verbieden.Ja ik begrijp wat je zegt, ik vindt het ook een mooi geluid maar niet om 03:00 uur snachts wat momenteel met enige regelmaat gebeurd. CAT1 hebben mensen last van, de overlast is er omdat men geen idee heeft van deze legale vorm van vuurwerk..... als dit opgeofferd moet worden,?? wat mij betreft prima.
Zoals gezegd vind ik het een goede actie van jou. Zou gauw men het hier in mijn woonplaats wil verbieden klim ik zeker in de pen.En als jij je mening wil geven, ik zeg ga je gang doe ook eens een poging en schrijf een email...
San71; Zou gauw men het hier in mijn woonplaats wil verbieden klim ik zeker in de pen.[/QUOTE zei:Ik ben er zeker van dat Apeldoorn ook voor jouw woonplaats van zeer groot belang is. Als Apeldoorn toch niet doorgaat, wat voor signaal zou daar wel niet van uitgaan naar de rest van het land, inclusief jouw woonplaats?
Daarom: heisa maken in Apeldoorn is heisa maken in je eigen gemeente. Kortom: stuur die mail en onderteken zonder je woonplaats te vermelden.
Ik ben er zeker van dat Apeldoorn ook voor jouw woonplaats van zeer groot belang is. Als Apeldoorn toch niet doorgaat, wat voor signaal zou daar wel niet van uitgaan naar de rest van het land, inclusief jouw woonplaats?
Daarom: heisa maken in Apeldoorn is heisa maken in je eigen gemeente. Kortom: stuur die mail en onderteken zonder je woonplaats te vermelden.
Doet de Vuurwerkfederatie ook mee aan dat heisa maken? Misschien hebben zij nog waardevolle toevoegingen?