WTF Box

Lachwekkende prul.. daar gaan de mensen die deze box hebben verdedigd met dat een kooi echt niet uitmaakt. Oja, potentieel beste box van 2018 toch..?:bye:

Bedankt voor de tip met de kooi!
Zonder jou informatie had ik hem zeker besteld. Gelukkig heb ik hem niet besteld.

Over de WTF box.
Wij staken m af dus gister, en voor de mensen die denken transbomber erfect.. helaas komt het totaal niet bij in de buurt!

Vorig jaar transbomber afgestoken en die is een stuk zwaarder qua burst en snelheid!

Stay tuned youtube vuurwerkteam Dorgelo

ik heb er 2 van,vindt het geen topper maar zeker niet slecht.
en wat sample's betreft,er zijn boxxen van 250e die ook nog niet geschoten zijn he..dat is dus ook afwachten of die het geld waard zijn...
Valt me inderdaad ook erg tegen zo. Jammer dat je een volledig andere sample voorgeschoteld krijgt, maargoed ze hebben de publiciteit die ze wilden. Of het positief of negatief gaat worden laat ik nog even in het midden.

ik heb hem er ook bij en had gehoopt dat hij iets meer op de sample zou lijken dan die nou doet. maar aan de andere kan vind ik ook niet dat ik een miskoop gedaan heb. Het wauw effect mist deze box maar voor 40 euro kan ik me geen bult vallen, maar voor herhaling vatbaar vind ik hem niet.
Had de hoop er een mooi project van te kunnen maken voor 12 uur met wat dingen erbij maar helaas word het vooravond pret met deze.

Wat een gejank en misplaatst borstklop gedrag van bepaalde mensen die "gelukkig zo slim waren" om hem niet te kopen.

Het ding is inderdaad maar 40,- euro en cakebox van het jaar zit er niet in nee. Maar is dit dan slecht?

Voor die 40 euro had je anders een luftblitz ofzo gehad.. dat is echt geen betere box dan dit. Of je had er 2 mooie 500 grammers van kunnen halen.. Je had er trouwens ook 160 croissantjes van kunnen halen bij de Jumbo. Denk daar eens over na. Sorry heb honger.

Wat een gejank en misplaatst borstklop gedrag van bepaalde mensen die "gelukkig zo slim waren" om hem niet te kopen.

Het ding is inderdaad maar 40,- euro en cakebox van het jaar zit er niet in nee. Maar is dit dan slecht?

Voor die 40 euro had je anders een luftblitz ofzo gehad.. dat is echt geen betere box dan dit. Of je had er 2 mooie 500 grammers van kunnen halen.. Je had er trouwens ook 160 croissantjes van kunnen halen bij de Jumbo. Denk daar eens over na. Sorry heb honger.

Of 2 keer de double demolition in de voorverkoop oftewel 4 dikke cakes ;-)

Het is in ieder geval wel een veelbesproken product :-)

Blijkbaar ga jij liever voor kwantiteit dan voor kwaliteit. Ieder z'n ding toch? Maar het is wel weer typerend om een mening af te dwingen. Jij bent er blij mee, dat is duidelijk. Ik ben er zéér blij mee dat ik 'm niet besteld heb. Het is trouwens 40 euro + 30 euro aan overprijsde producten. Voor dat geld kan ik bij veel shops allemaal 2KG toppers kopen waar tig van deze boxjes niet tegenop kunnen.

En probeer eens de kaneelbroodjes, die zijn daar super.

Geef mij altijd de 160 croissantjes maar, komen wel eens op :D

Welke tips zijn er om de eerst 2 boxen wat feller te maken. Met andere woorden, welke andere cakes zou je erbij kunnen zetten en tegelijk af kunnen schieten?

Tja ik heb naar mijn mening leuk spul erbij gekocht voor die 30 euro. En ik vind kwaliteit ook best belangrijk. Echter klopt het opzich ook wel dat ik niet het beste van het beste hoef. Bij mij tegenover wordt door de gemeente elk jaar een mooie vuurwerkshow gegeven. Daar hebben ze erg mooi vuurwerk elk jaar iets na 24:00. Ik vind het zelf gewoon leuk om ook wat af te steken.

De WTF box was een pure gok die in de praktijk de verwachting bij sommige niet waar maakt maar dan had je misschien een wat te hoge verwachting voor het geld dat je er aan uitgeeft.

Een mening dwing ik overigens niet af, waar maak je dat uit op? Dat is namelijk niet zo bedoeld.

De kaneelbroodjes zijn inderdaad ook goed te doen:thumbup:

Lachwekkende prul.. daar gaan de mensen die deze box hebben verdedigd met dat een kooi echt niet uitmaakt. Oja, potentieel beste box van 2018 toch..?:bye:

De grote MasterBsc heeft zijn oordeel geveld over deze box, iedereen kan weer rustig verder slapen. Lachwekkend.

Flink verdeelde meningen op basis van die film, ben benieuwd hoe mensen hem daadwerkelijk ervaren in de straat hoor. Afgaande op de film zou ik wel tevreden zijn voor die 4 tientjes.

Back
Bovenaan