Corné
VWC lid
Ik vind het wel goed dat zo'n discussie wordt aan gezwengelt.Want laten we eerlijk zijn: Een Nederlander met een cobra of lawinepijl MOET gewoon iets vernielen.Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.Raar dat er in onze buurlanden en in Zuid-Europa anders wordt om gegaan met dit vuurwerk.Als voorbeeld kan ik ook geven dat in Belgie sommige discotheken en kroegen gewoon 24 uur open zijn.Stel je dat hier eens voor!De boel blijft niet heel hoor! In Belgie kun je nog gewoon een blikje fris,bier of brood kopen aan een automaat langs de straat.In Nederland wordt daar gelijk korte metten meegemaakt door hem finaal kapot te maken.In onze buurlanden kun je nog gewoon bij een tankstation een pilsje kopen.In Nederland niet meer,door het misbruik daar van.
Begrijp me niet verkeerd,ik scheer niet iedereen over een kam maar veel hebben we aan ons zelf te danken.Ik krijg ook klanten in de winkel die vol trots vertellen dat ze met vuurwerk zijn gaan slopen! Nou,stoer hoor!
Begrijp me niet verkeerd,ik scheer niet iedereen over een kam maar veel hebben we aan ons zelf te danken.Ik krijg ook klanten in de winkel die vol trots vertellen dat ze met vuurwerk zijn gaan slopen! Nou,stoer hoor!