[Vuurwerktotaal Winactie 4 - 2018] Win een Barely Legal Commando

kan ook zijn dat die die 4 halen 1 betalen ook mee telt als 4 producten dat heeft die namelijk 2x dus 8 producten plus 16 is 24

Yes iets om over te twisten. Ik denk zelf dus dat ze dit zelf niet zo bedoelen en ook niet zo zullen rekenen. Tenzij er ineens heel veel mensen zijn die dit hebben. Ik heb de counter op de site zelf aangehouden.

Yes iets om over te twisten. Ik denk zelf dus dat ze dit zelf niet zo bedoelen en ook niet zo zullen rekenen. Tenzij er ineens heel veel mensen zijn die dit hebben. Ik heb de counter op de site zelf aangehouden.

Ik heb net als jij ook de counter gewoon aangehouden

Was best even puzzelen, heb het zo gedaan dat het echt weg goed moet zijn. Dat wil zeggen: geen 2=1 producten in mijn mandje gestopt (want dan heb je 2 dezelfde producten eigenlijk) en zelfs gezorgd dat ik niet items in mijn mandje had zitten die je bij dat bedrag aan vuurwerk gratis kreeg, want ook dan heb je eigenlijk 2 dezelfde items. Ook al verwacht ik niet dat ze het zo gaan beoordelen heb ik er toch voor de zekerheid maar op gelet...

Ik heb daar ook op gelet. Toch voor de zekerheid ervoor gezorgd dat ik 23 producten heb. Mocht ik dan alsnog iets over het hoofd hebben gezien, dan zit ik alsnog veilig.

Hee ik weet waarom je dit topic opent. Maar de winnaars zijn nog niet bekend. Jammer he? :p

DecentWindingCapybara-small.gif

Jaja. Daar ziin ze eindelijk.

De winnaars van een Barely Legal Commando zijn:
  • Kabiem
  • Firefly78
  • mega vuurwerkfreak
  • cntrlalt
  • MaSyQu
  • PieterV
  • whazzup
  • vuurwerkfreak040
  • alkan075