[Vuurwerktotaal WINACTIE - 3 -2018] Win een White Red Rebel!

Ik had nog niet door dat het alweer zover was, dus de eerste twee acties gemist. Nu deze meteen beantwoord en verstuurd. Dank je wel Vuurwerktotaal voor weer zo'n leuke actie!

Het gaat goed jongens, de inzendingen komen lekker binnen gedurende de dag.
De winkans blijft nog aardig hoog, 28,5% van alle inzendingen tot nu toe zijn volledig juist.

Succes!

@Reverser: je kunt maar 1 keer winnen volgens mij. Was andere jaren tenminste wel zo ...

Arghh, het niet niet eens zo zeer dat ik wil weten of ik gewonnen heb, ik ben meer gewoon heel benieuwd naar of ik de goede antwoorden ingestuurd heb!!!

Ik ben reuze benieuwd naar de antwoorden, was leuk om mee te doen iig. En helemaal leuk als er ook nog iets mee te winnen is :D

En ineens dringt het tot je door, het antwoord waar je over twijfelde is fout, er is namelijk een veel mooier antwoord op te verzinnen... :frusty: Nou ja, gelukkig komen er nog 7 prijsvragen...

En ineens dringt het tot je door, het antwoord waar je over twijfelde is fout, er is namelijk een veel mooier antwoord op te verzinnen... :frusty: Nou ja, gelukkig komen er nog 7 prijsvragen...

Misschien zijn er wel twee antwoorden mogelijk op die desbetreffende vraag..:rolleyes: Who Knowss

Gelukkig heb ik al gewonnen in de 2e prijsvraag. Vind deze maar lastig. Heb er een tijd over na moeten denken maar alsnog geen vast antwoord bij 2 vragen.. Succes heren! En ben benieuwd naar de goede antwoorden haha. Zullen er een hoop bij zitten die het andere zullen gokken denk ik zo, net als vorig jaar!

Back
Bovenaan