[Vuurwerktotaal WINACTIE - 3 -2018] Win een White Red Rebel!

Onwijs leuke puzzel was dit en dus mee gedaan. Complimenten voor de bedenker van deze puzzel :blink:

Leuke actie, met weer een paar leuke maar soms ook moeilijke vragen.
Wat ook leuk is bij sommige vragen is dat je eerst geen idee hebt wat het antwoord zou moeten zijn, maar wanneer je het (of in ieder geval een) antwoord vindt je dan verbaast bent over hoe voor de hand liggend het eigenlijk is. :)

Eddy.

Ik wil geen antwoord verklappen.. Maar ik ga proberen mijn vraag zo cryptisch mogelijk te stellen!
Stel de naam van een cake bestaat uit twee losse woorden, maar wanneer je deze twee woorden aan elkaar plakt komt er een andere betekenis uit voort. Telt dit dan ook? Kom er even echt niet uit.. :shocked:

Jazeker, ook dat zou een mogelijkheid kunnen zijn bij dit soort prijsvragen. :)

Moet vraag 5 niet een ander vak zijn? :confused:

Nope, de vraagstelling is geheel juist.

Sjonge, vraag 5 en 6 hebben mij lang laten twijfelen.

Dan toch maar wat ingevuld en opgestuurd. Ik heb de site van VWT nu wel 1000x gezien (ook al zonder deze prijsvraag) :cool:

Had ze allemaal zo gevonden op vraag 4 na, kom daar totaal niet uit. Het enige mogelijke antwoord wat ik tot nu toe gevonden heb is vrij vergezocht vind ik zelf. Ben dan ook verbaasd dat niemand anders dit probleem heeft:p

Mijn inzending zojuist verzonden, toch wat leuk tijdsvermaak zo tijdens de nachtdienst! Thankxxx VWT & VWC voor het mogelijk maken:thumbup:

Bedankt voor de leuke prijsvraag wederom.

naar mijn mening zeer goed te doen, behalve vraag 6 gaf wat meerdere opties en dus twijfels.

Had ze allemaal zo gevonden op vraag 4 na, kom daar totaal niet uit. Het enige mogelijke antwoord wat ik tot nu toe gevonden heb is vrij vergezocht vind ik zelf. Ben dan ook verbaasd dat niemand anders dit probleem heeft:p

IK heb hetzelfde probleem met vraag 4, rest van de vragen allemaal gevonden, maar bij 4 twijfel ik toch

Back
Bovenaan