[Vuurwerktotaal WINACTIE - 2 -2018] Win 2 van der Nat fonteinen! [Winnaars bekend]

Gewoon een vwc box klaar. Vuurwerktotaal is al genoeg hier in de prijzen gevallen. Ze zouden wat terug kunnen doen om vwc hun eigen box te geven.

Samenwerking met het ILT, Zij weten precies wat maximaal haalbaar is dus dat zou een topper kunnen worden.
En dan eens kijken wat zij eruit weten te persen.
greetzzz

Met de Nederlandse loterij, Het idee is dan dat 1 van de cakes of boxen een "gouden cake" bevat met een leuke prijs eraan verbonden :D Vuurwerk is nou eenmaal een dure hobby :P

Ik zou een samenwerkinsverband aangaan met de

kisspng-efteling-logo-amusement-park-entertainment-bied-5b206e746f7a19.1899310015288520844566.jpg

Aller eerst heb je meer dan genoeg thema's die je kunt omzetten naar leuke vuurwerkeffecten / cakes / compounds.
Carnavalfestival.
Baron
Python
symbolica
droomvlucht
etc. etc. etc.

Daarnaast kun je de midzomeravond festiviteiten in de Efteling mooi afsluiten met een mooie vuurwerkshow, met vuurwerk van Vuurwerktotaal.

Kopen bezoekers een aantal cakes uit het assortiment krijgen ze korting bij de Efteling, andersom idem...

En een perfecte locatie voor de jaarlijkse demo. :handsup:

Suggestie 2: Ik zou een samenwerking aangaan met populaire youtubers zoals kwebbelkop, enzoknol en natuurlijk...

Sippie V

Zij een gave invulling van het hele proces voor hun kanaal en vuurwerkcrew en vuurwerktotaal mooie promotie.

Laatst bewerkt:
Samenwerking met 1 van de beste cake producenten van Nederland ! Dat kan er maar 1 zijn en dat is Koopmans !

csm_productdetail-fijne-cake_c4890f4b8e.png
+ 2705-Der-Hammer-kopiëren.jpg

Met een leuke actie van 2 cakes voor de prijs van 1 !

Ik zou zeggen Andre Rieu.

Hij gebruikt vaak vuurwerk in zijn shows (op het vrijthof). Ik denk dat er dan een prachtig product ontstaat die op klassieke wijze zijn effecten laat zien. Veel prachtige boxen die lekker rammen binnen het assortiment van vuurwerktotaal. Dit is natuurlijk helemaal geweldig maar een box die meer op klassieke wijze schiet zal het ook goed doen bij jullie. En, nog puur Hollands ook. :D ja, dat moet mooi worden.

Mooie actie weer! Erg gaaf dat jullie de lijn van samenwerkingen door willen gaan zetten!

Ik ben eens gaan denken, en zou willen voorstellen om een samenwerking aan te gaan met Oppo Suits. Voor wie dit niet kent, dit is een Nederlands bedrijf dat pakken ontwerpt met leuke, kleurrijke designs. Ik denk dat met hun uitbundige en kleurrijke, maar vooral ook creatieve ideeën een dikke box / cake in elkaar gezet kan worden! Laat staan het design van de verpakking / labels. En wat dacht je van een pak met vuurwerkmotief, zou ook tof zijn!

Voor meer informatie en voorbeelden van hun pakken; https://www.opposuits.nl/

Ik zou graag een samenwerking zien met Royal Fireworks! Zou mooi zijn als er een aantal van hun oude toppers opnieuw verkocht kunnen worden..

De oude Garden of Eden bijvoorbeeld :angel:

Wellicht dat er een mogelijkheid is om samen met Zink wat te regelen. Ze zijn vrij bekend vanwege hun heldere tails en sterren, en hun pijlen natuurlijk. Wat lekkere 40grams kwaliteitspijlen op de Nederlandse markt, op Zink niveau, zijn bij velen geliefd!

Daarnaast zijn Zink singleshots/tails ook niet verkeerd. Wolff Fuego formaat als voorbeeld.

Wellicht dat er een mogelijkheid is om samen met Zink wat te regelen. Ze zijn vrij bekend vanwege hun heldere tails en sterren, en hun pijlen natuurlijk. Wat lekkere 40grams kwaliteitspijlen op de Nederlandse markt, op Zink niveau, zijn bij velen geliefd!

Daarnaast zijn Zink singleshots/tails ook niet verkeerd. Wolff Fuego formaat als voorbeeld.

Niets van JGWB ??:p

Een samenwerking met grote cabaretiers zoals Jochem Myjer, Bert Visscher.
je spreekt direct een grote groep jonge mensen aan, qua marketing is het voordeel dat iedereen ze kent, en er zijn genoeg gekke namen te bedenken met bijpassende labels.

Ik zit te denken aan een samenwerking met: :sint:
Speciale verlanglijstjes die je kan downloaden voor 5 december, invullen en aan Sint terug geven. Op pakjesavond dan een dummy krijgen en tijdens de verkoopdagen het echte werk !!
De man houdt van vuurwerk (weet ik toevallig) en commercieel gezien is hij ook heel sterk ....
Kortom: top combinatie !!

Back
Bovenaan