[Vuurwerktotaal WINACTIE - 2 -2018] Win 2 van der Nat fonteinen! [Winnaars bekend]

Met Max Verstappen. Hiervoor kun je een mooie "To The Max" cake met mooi label laten maken. Hij pakt direct een hele leeftijdsgroep van jong tot oud. Je kunt direct een mooie cake serie neerzetten van formule 1 auto tot alle banen waar gereden word. Commercieel gezien een goed plaatje dacht ik.

Een samenwerking met een aantal freaks van het forum voor het bedenken en uitwerken van nieuwe producten, effecten combinatie's, en labels zou erg leuk zijn.
en daar vervolgens een marketing campagne aan vast te knopen om het af te maken.

Ik zou wel een samenwerking willen zien met een platenlabel met bekende artiesten, grote kans dat je daarmee de jeugd goed aanspreekt met cakes met namen van bekende DJ's. Beetje voortbordurend op Fausto's idee, een lijn met geluidseffecten (reverb, screech, kick, clap etc), een lijn met artiesten een lijn met de Q-Dance Events (en dat moeten dan grote boxen zijn).

Met Max Verstappen. Hiervoor kun je een mooie "To The Max" cake met mooi label laten maken. Hij pakt direct een hele leeftijdsgroep van jong tot oud. Je kunt direct een mooie cake serie neerzetten van formule 1 auto tot alle banen waar gereden word. Commercieel gezien een goed plaatje dacht ik.

En laten we het nog groter maken je hebt meteen een dikke jumbo actie erbij.

Ik zou graag een samenwerking willen zien met Pangu en Evolution. Een combinatie van deze 3 importeurs is volgens mij een gouden zet:droolthum

Mijn eerste gedachte zou iets zijn met een maatschappelijk doel.
Voorbeeld:
Organiseren van een dag(met aanpassingen)voor mensen met een beperking, die normaal geen vuurwerk kunnen zien of zelf afsteken i.s.m. zorginstellingen.
Opzetten van "De dag van het vuurwerk" met hier aan gekoppeld clinic(s), voorlichting en uitleg m.b.t. vuurwerk op scholen i.s.m. de overheid.

Laatst bewerkt:
Suggestie 1: Ik zou wel een samenwerking willen zien met wat mij betreft het mooiste schietbedrijf van dit moment in Nederland. Big Smile Fireworks. Ik denk dat je uit die samenwerking echt een unieke cakebox of productlijn kan slepen. Daarnaast kan het een mooie wisselwerking hebben wat betreft naamsbekendheid voor beide bedrijven.

Ik zou graag een samenwerking zien met joel beukers!! Hier kan je een hele lijn mee vullen denk aan;
Ga voor goud!!
Its over 9000!!!!!!
Scoopie dr bij?!!
Ga zo maar door��

Groeten,
Romano

Een samenwerking met Domino's of New York Pizza oid, zou wel lachen zijn denk ik. Elke soort pizza kun je dan als naam gebruiken van een cake of box :p

De Hawaii = Een mooi cake met exotische kleuren.
De Tonijn = Cake met fish effect.
The American = De letterlijk dikste box ooit.

etc. etc.

Samenwerking met het Nederlands elftal. Allebei oranje. En dan als slogan: Jullie kunnen wel wat vuurwerk op het veld gebruiken.

Ik zat te denken aan een lijn in samenwerking met verening van nederlandse historie of rijksmuseum of wie hier over gaat.

Nederlandse historie van de 12 provincies en/of hedendaags...met elke provincie een eigen stukje geschiedenis in de cake. O.a Cake Carnaval voor BraBant,Tulpen uit amsterdam cake Noord-holland, met een dik rood terugkomend effect(red light district).

Of een lijn uit de voc tijd cake's met veel goud . Of met de schepen van toen, of werken.Dit kan een cake zijn met salutes, en de naam hollands geschut

Je moet dan denken aan zulke labels voor de schepen, echt in die ouwe stijl.
zeeslag.jpg

En voor de provincie's Drenthe als idee...cake naam de olle turfsteker
jan-van-goyen-boerenleven-hutten-met-een-sweep-nou-i10817.jpg

En op de achterkant van de cakes deze scroll papier met daarin geschreven de geschiedenis.
download (1).jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan