Vuurwerktoppers.nl

Ik zie vuurwerkgigint Apeldoorn als dealer er tussen staan.... maar die verkopen toch niet meer?

Volgensmij is die zaak overgenomen ofzo toen, ook een tijd achter mijn geld aan gemoeten toen. De 'nieuwe' eigenaar heeft het toen opgelost.. bestel er zelf nooit meer.

social media post geeft aan dat de actie van Dream chaser voorbij is en dat er volgende week een nieuwe actie volgt dus ben benieuwd of dat ook wat wordt.

ze geven de tip: ''tijdens deze actie JAAG je je dromen niet na, je zal ze VANGEN!'' dus ik neem aan dat Dreamcatcher korting zal krijgen

Caff was normaal met meterpakketje voor 12,50-17,50 nog een van de goedkoopste, dit is wel de grootste prijsstijging die ik vooralsnog gezien heb

Ik dacht €20? Kan ik ook missen he bben. En staat 445gr bij, was die niet 600 ofzo?

Hmm nee, 500gr maar wel €20 idd

Artikelnummer: 4080
Artikelnaam: Crackling Crystal
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 500 gram
Effectomschrijving: 500 gram explodere!nde crackling fontein, mega hoogte en harde knallen met harde crackling shot als finale
Adviesprijs: 19.99

Ik dacht €20? Kan ik ook missen he bben. En staat 445gr bij, was die niet 600 ofzo?

Is officieel 445 gram. En ja, is 20% verhoogd. Alsnog is deze het zeker waard naar mijn mening. De buurman deed ons verbazen. Afgelopen jaar heftig nabesproken toen we weer binnen zaten aan de champagne en de oliebollen.

Caff was normaal met meterpakketje voor 12,50-17,50 nog een van de goedkoopste, dit is wel de grootste prijsstijging die ik vooralsnog gezien heb

Als je de prijzen van de cat.1 hebt meegekregen met hun beperkte kruitinhoud kan je die meterpakket prijzen van voorheen natuurlijk niet meer volhouden. Daar zit meestal het dubbele in. Lijkt me een eenvoudig rekensommetje en niet erg verrassend.

Sinds 2017 was deze inderdaad €19,99, anno 2022 is deze €24,49. Dat is een prijsstijging van bijna 23% dat is gezien deze tijd niet eens zo heel extreem, persoonlijk vind ik hem dat nog meer dan waard.

Back
Bovenaan