Vuurwerktoppers.nl

lol @ op de frontpage "beste winkel 2017 t/m 2020 :bonk: en... "laagste prijsgarantie"...CAFF?! Whahahaha! :bonk:

Hahaha ik ga stuk.
500 grammers voor 85 euro.
Films van producten met kooi laten zien op de site en producten zonder kooi leveren.
Blackpowder cobra's importeren.
Vul zelf maar aan.

Hoe moeten we dat allemaal nog serieus nemen?

Ze zijn ook meerdere keren verkozen tot beste vuurwerk-webwinkel, maar ik weet even niet meer door wie die verkiezing gedaan wordt. De winkel is technisch/functioneel ook altijd heel goed geweest.

De "aanbiedingen" daar heb ik vorig jaar al een keer de reclame code commissie op af gestuurd en gewonnen.
25shots, 25mm cakes 4 halen 1 betalen....79,95 :frusty:

Iedereen is creatief met ""adviesprijzen" maar vuurwerktoppers maakt het gewoon echt te bont

Iedereen is creatief met ""adviesprijzen" maar vuurwerktoppers maakt het gewoon echt te bont

Zelfde met die video's. Meer importeurs hebben een verschil tussen productfilm en werkelijke prestatie, maar Cafferata staat heel droog te beweren dat het verschil bij hun gewoon normaal is.

Ik lees net dat Cafferata dit jaar ook enkele producten van Fire Event gaat verkopen! Dat is tof nieuws.

Onze webshop www.vuurwerktoppers.nl is geopend! Tijd voor een feestje!
Ben jij er snel bij en maak je gebruik van onze geweldige OPENINGSACTIE met de code "OPENING"? Is deze vette, 112 schots compound met maar liefst 2 kg. kruit tijdens de jaarwisseling van jou? Jaag jij jouw dromen na met onze connected cakebox, Dream Chaser?
Bestel dan snel op www.vuurwerktoppers.nl!

298980256_5840478392652508_8272719075664941163_n.jpg

Yeah, the WTF 2.0 in een ander jasje en de prijs mag er zijn. toppertje! Voor dat geld daarvoor kan ik 'm niet laten liggen, al is het qua financiën ruk dit jaar, deze komt er wel in. :)

Yeb, kreeg ook een mail met deze openingsactie. Voor deze prijs kon ik het ook niet laten liggen.

Ik selecteer dichtsbijzijde dealer maar zie nergens de openingsaktie staan??.... help��

De Dream Chaser in de winkelmand en dan de code OPENING invoeren in datzelfde winkelmandje.

Code niet gevonden. Ja, met hoofdletters.

Edit: code moet alleen met eerste hoofdletter :thumbup:

Voor dat bedrag wil ik het risico van annulering ook wel nemen :D

Laatst bewerkt:
Code niet gevonden. Ja, met hoofdletters.

Edit: code moet alleen met eerste hoofdletter :thumbup:

Voor dat bedrag wil ik het risico van annulering ook wel nemen :D

Ik zweer je, voor dat geld krijg je echt geen spijt. Het doosje is gewoon heel goed en kan gewoon mee met het geweld om 00:00 uur. Ik heb er stiekem 2 gekocht, budget is dit jaar minimaal en dan kan ik wel proberen nog iets anders te scoren voor 5 tientjes maar met dit doosje weet ik zeker dat het goed zit. Ik steek 'm dan om 18 uur en om 00:00 uur af, of mocht ik een meevaller krijgen dit jaar dan laat ik er eentje staan tot volgend jaar.

Voor dat geld, in deze tijd is het een top aankoop. Zelf ben ik nog steeds niet voor de bijl gegaan maar ik verwacht dat ik dit weekend er niet meer onderuit kan haha.

Ik heb er stiekem 2 gekocht, budget is dit jaar minimaal en dan kan ik wel proberen nog iets anders te scoren voor 5 tientjes maar met dit doosje weet ik zeker dat het goed zit.

Heb je ook stiekem 2 losse bestellingen gedaan? Scheelt je 1 gratis cake en is toch wel fijn als je een klein budget hebt ;).

Na de positieve berichten van de mede-forumleden deze ook aangeschaft.
Was aan het twijfelen omdat ik mijn budget toch graag aan de pareltjes die op mijn lijst staan wil besteden.
Maar gezien de aankomende prijsstijgingen zal dit niet allemaal haalbaar zijn en een 112 shot compound + cake voor 5 tientjes zal je de komende jaren niet veel meer tegenkomen.

Back
Bovenaan