Vuurwerktent

het is dat ik geen budget meer heb anders zou ik zeggen event cake nummer 2 :) maar gaat um helaas niet worden om dat ik me budget al versnoept heb :)

Geachte leden,

Ik heb helaas een vervelende en slechte mededeling.Wat er al die tijd zo mooi en positief heeft uitgezien is niets meer van over.Helaas moet ik stoppen met vuurwerktent.

Na alle tijd, moeite, energie en financien die ik erin heb gestoken moet ik het helaas afblazen. Heb meerdere gesprekken met mijn boekhouder gehad, en helaas is het financieel gezien niet haalbaar voor mij. De kosten van de huur, webshop, reclame, personeel enz enz is voor mij helaas niet te doen.

Ik wil hierbij dan ook iedereen hartstikke bedanken voor de positiefe berichten, mails, apps en telefoontjes. Ondanks ik er behoorlijk door heen zit heeft me dit enorm veel goed gedaan en heb er van genoten.

Daarnaast wil ik ook de importeurs waar ik zou afnemen ontzettend bedanken voor hun vrijheid, de wil voor mij om het te laten slagen en de prettige samenwerking ontzettend bedanken.

Ook wil ik Gerwin hartstikke bedanken voor zijn tijd en moeite die hij in de webshop heeft gestoken.
Gerwin, bedankt kerel!

Ik heb hierdoor een totaal andere kant van de vuurwerkwereld gezien. En die is alles behalve zo mooi als wij freaks denken. Vuurwerk is duur, daar ben ik het zeker mee eens, maar vooral de winkeliers die hoge kortingen geven moeten ontzettend veel omzetten om er iets aan over te houden.
Ik heb altijd al respect gehad voor winkeliers en al helemaal voor winkeliers die hoge kortingen geven, en die is door deze ervaring des te groter geworden.

Voor de gene die besteld hadden, het geld is al overgeboekt of worst zsm gedaan. Ideal betaald maar 1 keer per week uit, zodra de uitbetaling weer is krijgt iedereen zijn geld per direct terug. Ik heb idereen proberen te bellen, want wou dat eerst die personen het te weten zouden komen, helaas kon ik niet iedereen bereiken.

Tot zo ver.

Laatst bewerkt:
dam dat is balen zeg :( ten aller eerst voor jou maar voor mij ook eerst had ik het oud en nieuw gevoel niet tot ik bij jou bestelden en leuke producten op het oog had gaat het helaas niet door echt jammer en jij was het dus die 2 keer probeerden te bellen helaas lag de telefoon in me kamer en was ik aan het eten dus kon hem niet beantwoorden maar respect dat je het eerst wou vertellen via de telefoon. Alsnog is en blijft het jammer

Wat een enorme domper Wes, maar diep respect voor de keuze die je maakt door het risico niet aan te gaan als de eerste tekenen aantonen dat het heel zwaar, zo niet onhaalbaar is zoals je aangeeft.
Het is voor jou ontzettend zonde, iedereen gunde het jou, je keek er al jaren uit en dan moet het helaas zo eindigen. Ook daarom nog meer respect, want je gaat niet koste wat kost verder en kiest voor je gezin, top!

Neem ff je rust, pak alles dan weer lekker op en geniet van de komende weken waarbij je zelf weer lijstjes moet maken! :p

Wat een enorm moeilijke beslissing man! Zo ver al in het gehele proces op weg, en dan toch nog deze zware beslissing moeten nemen. Inderdaad, ook ik kan alleen maar respect opbrengen voor je inzicht in de realiteit. Sterkte met de verwerking en verdere afhandeling van deze droom die nu (misschien nog eens later wel?) dus helaas niet mocht uitkomen, maar die je tenminste ook niet laat eindigen in een nachtmerrie waar jij en je gezin nog veel langer last van zouden hebben gehad. Zeer verstandig denk ik, en daar moet je je aan vasthouden denk ik.

Jeej wat zonde en jammer voor je. Wel heel dapper om deze vervelende stap zo helder te communiceren, heb ik veel respect voor.

Ik hoop dat je dit kan meenemen als een ervaring waar in de toekomst wat aan hebt. En weet wel: Je hebt het wel gedaan.

Je kan beter spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan dan van dingen die je hebt gelaten. Dus wees trots op de gok die je hebt genomen ondanks dat het niet zo heeft uitgepakt als dat je had verwacht.

Balen zeg, wat moet dat een tegenvaller zijn om 't zo mooi in elkaar te hebben gezet en in gedachte te hebben en dan de werkelijkheid dan zo tegenvalt!

Toch respect dat je het wel even hebt gedaan, kunnen niet veel mensen dat ze zoiets even doen

heel erg jammer maar respect dat je dit gedaan hebt. je bent nu wel een ervaring rijker, misschien niet een leuke maar het zal wellicht leerzaam en nuttig zijn voor de toekomst. wie weet komt het er later nog van dat weet je nooit.

succes, en laat het lijstjes maken maar beginnen ;)

Jemig, wat een rotbericht. Het moet ontzettend &^%($ voelen er na zoveel energie ingestoken te hebben mee te moeten kappen. Maar ja; het is ook moedig dat je realistisch blijft en niet een risico neemt waarbij het eigenlijk al duidelijk is dat 'ie verkeerd zou gaan uitpakken. Heel goed dat je 't geprobeerd hebt en wie weet hoe het er in de toekomst uitziet. Deze ervaring heb je mee!

En ja; je komt erachter dat die megakortingen bijna niet uit kunnen hè... Enkel je 3% freakklantenbestand een leuke korting geven gaat vaak nog wel, maar dan moet er weer gecompenseerd worden met de rest van het minder uitgevende klantenbestand. De lui die bodemprijzen of reuzenkortingen voor al hun klanten bieden, moeten inderdaad een shitload omzetten om er zelf nog íets aan over te houden! Wisten de kortingvragers daar maar íets meer van!

Echt jammer, vindt het echt ***** dat het laten we zeggen voorlopig niet doorgaat.

Het is een moeilijke keus, maar echt een verstandige keus lijkt mij.
En ik kan het weten want ik ben zelf ook een zzp'r geweest...

Maar ja genied voor de rest van je anderre dromen, en wie weet komt die hele mooie winkel nog wel een keer..

Jammer Wesley dat het zo moet lopen.
Een eigen vuurwerkwinkel is de droom van iedere liefhebber.
Je kent de uitdrukking, niet geschoten is altijd mis. Jij hebt het in elk geval geprobeerd.
Anders had je jezelf later blijven afvragen of je niet een vuurwerkwinkel had moeten beginnen.

Ik vind het knap dat je op tijd de stekker eruit hebt getrokken en niet zoals velen doen.
Je klanten en je leveranciers laten zitten met de ellende.

Als ik ooit een winkel erbij krijg komen er leuke vacatures vrij, ook voor jou als je daar zin en tijd in zou hebben.
Dat is misschien wat voor in de toekomst.

Succes en sterkte.

Frits

Sterkte met deze moeilijke beslissing die je hebt moeten nemen.
Dit zijn toch niet graag de berichten die je wilt lezen van een freak die van zijn hobby zijn werk probeert te maken..

Als ik ooit een winkel erbij krijg komen er leuke vacatures vrij, ook voor jou als je daar zin en tijd in zou hebben.
Dat is misschien wat voor in de toekomst.

Succes en sterkte.

Frits

Kijk dat vind ik nou nog eens een mooi gebaar!

Wesley veel sterkte. Ik begrijp dat het behoorlijk *** moet zijn om je droom zo in duigen te moeten zien spatten.

Pff, deze klapt er bij mij ook wel in.
Woensdag samen nog even over gehad, maar dit had in niet aan zien komen......

Tja, kan wel zeggen succes, maar weet dat het iets meer met een mens doet.

Wim

Sterkte,kan me deze tegenslag goed voorstellen. Het doet voor ons freaks al pijn om te zijn dat een van ons. De gewone hobbieïst die de stap durft te nemen. Toch zijn tol moet eisen. Ik hoop dat je desondanks dit vuurwerk nog steeds leuk en boeiend blijft vinden en een mooie jaarwisseling tegemoet gaat!

Matthieu

Wesley, ontzettend jammer dat je van je hobby niet je werk hebt kunnen maken. Een hele toko runnen en draaiende houden is iets wat ontzettend veel tijd, energie, en soms ook ergernis met zich mee brengt. Als freak zie je enkel de webshop en de winkel van de voorkant maar als je de winkels zelf moet regelen is dat zoals je zelf al had gezegd een totaal ander wereld. Daarnaast komt er nog eens bij dat je op een moment bent ingestapt dat markt ontzettend roerig is, dat siert je ondernemersdrift.

Ik wens je veel sterkte toe met deze tegenslag, en hopelijk kun je ooit nog eens een herstart realiseren.

Hey,

Wat *****n man, lijkt me echt een forse klap. Je droomt ergens van, en dan lijkt het niet haalbaar te zijn.
Succes met verwerken en afronden van de zaken. Hopelijk komt er nog eens iets op je weg.
Greetzz

Wat een vervelende gang van zaken voor je Wesley. Hoe raar het ook klinkt, misschien moet je blij zijn dat je het avontuur hebt afgeblazen voor er meer schade voor jou en je gezin zouden zijn ontstaan.

Sterkte met het verwerken van deze domper en ik hoop dat het je in de toekomst gaat lukken om alsnog je droom te verwezenlijken.

Het is echt verschrikkelijk jammer, Wesley. Maar zoals Frits ook al zegt heb je de keuze voor jou persoonlijk en de importeurs op tijd genomen. We spreken elkaar.

Back
Bovenaan