Vuurwerktent

Ten eerste gefeliciteerd!

Ben al bezig met lijstjes te maken, aangezien de mooie kortingen en het nog geen 20 minuten rijden is, is het wel een zekerheidje voor mij dat ik toch langskom de 29e. Keep up the good work!

Bedankt Twente-VW!

Ik zie je bestelling graag tegemoet.
Vanavond wordt de ideal koppeling erop gezet.
Gerwin gaat hier mee bezig, hoe laat weet ik niet, maar hij doet het vanavond:wink:.

Tot wanneer precies weet ik nog niet helemaal zeker.
Maar dat zal tot net na sinterklaas zijn, daarna komen de gewone adviesprijzen erop te staan.
Al zouden er dan ook zeker acties komen, alleen niet zoals nu.

Ideal staat er nu ook op, de eerste bestellingen zijn er op gedaan.
Alles werkt nu dus voor 100%.

Ik zie dit nu pas :o
Omepje, ik woon in Almelo en Wierden is dus loopafstand (bijna dan)
Zie je dit jaar dus denk ik wel.

Ricow, ik heb je bestelling net gezien, een beste bestelling waarvoor dank.

En Sniper, geen probleem, ik zie je dan vast wel.
Tot dan.

Ik zie op de shop staan: Secret salute SALVO. Eerst dacht ik dat zal dat kleine potje wel zijn. maar dat komt niet overeen met de prijs. Zou je even duidelijk kunnen bevestigen dat het hier gaat om een 54 schots Secret salute die echt alles er in een keer uitspuugt?

Is idd de 54 schots speciaal en alleen bij vuurwerktentn verkrijgbaar!

Als enigste winkelier in Nederland verkopen wij de Secret Salute SALVO!!!

Het principe is hetzelfde als de secret salute, maar deze cake zal alles binnen 3 a 4 seconden de lucht in knallen.

Wees er snel bij, want op=op!

Sluitingstijd 31-12: 16:00 uur.
Hehe, de eerste die zijn tent eerder sluit om zelf te kunnen stoken die dagen. Het argument dat al tijden aangevoerd wordt (je moet openblijven, want je bent een winkel bla bla) gaat nu niet meer op.

Goed om te zien!

Tip:
Rubro gold selection staat: flas bang. Moet nog een H bij volgens mij :wink:

De secret salute SALVO is inderdaad een cake met 54 shots die alles er binnen 3 a 4 seconden uit schiet. Heb het aangepast op de site.

En Jupiler, inderdaad, ik wil zelf ook wel een beetje genieten van de dag haha.

Hahaha, zat al te kijken of er nog ergens goedkope treinkaartjes worden verkocht :p maar dan wordt het opeens een heel veel duurder blokje. Heb nog wel wat roze lont liggen :p

Maar geweldige actie, van een startende winkel met erg goed assortiment! Dus mooi voor mekaar gebokst, Wesley! En stiekem hoop ik dat Rubro volgend seizoen dit snoepje wat wijder gaat verspreiden :)

Bedankt Richardus, je bent van harte welkom:wink:.
Helaas niet te doen voor jou, wie weet volgend jaar.

En over dat snoepje, ik denk het niet haha.

Van harte met je eigen vuurwerkwinkel..

Je website ziet er echt goed uit, lekker simpel en overzichtelijk..
De prijzen zien er goed uit, plus je hebt echt voor goeie merken gekozen...

ik kom denk ik ook wel even een keer langs, of mieschien even een bestelling plaatsen dan moet ik wel...:D

is 20 min rijden voor mij.

Ik heb zelf ook een eigen zaak gehad en weet precies wat je allemaal moet doorstaan...
Succes in iedergeval......

Ow ja nog 1 ding, de actuele voorraat overzicht klopt dit een beetje...???
Is echt een goed idee, dan weet je in ieder geval of je het nog kan bestellen en hoeveel....

Bedankt voor je bericht Okkie,

Over de actuele voorraat, deze klopt precies.
Maar als er een artikel bijna uitverkocht is wordt er gewoon weer opnieuw besteld.

Als er een artikel van de 4 importeurs niet bij staat laat dit dan weten.
Kan ik kijken of ik in het assortiment kan invoegen.

Back
Bovenaan