vuurwerkshow Enschede 23 okt. 2016

oerendhard

VWC lid
23 oktober is weer de afsluiting van de herfstkermis met een leuke vuurwerkshow.

wie: Dreamfireworks
Wat: Consumentenvuurwerk & klein Professioneel
waar: volkspark
wanneer: 23 okt. 2016 (openingsvuurwerk is 15 okt. 13:00 uur hoofdingang volkspark)
tijdstip: 21:00 uur

volksp.png

Probeer er zeker te zijn!

Vorig jaar ook op de planning, maar toen ik om 22:00 aankwam bleek dat mn maatje en ik ons in de tijd vergist hadden (was ook 21:00, net als dit jaar). Da was wel even zuur hahaha

Leuke show gezien. Veel gebruik gemaakt van prachtige tails en brede mines. Is wel eens minder geweest. Top voor elkaar!

Erg mooie show, prachtige opbouw en zoals al genoemd, hele mooie mines en tails.

Ook leuk om DsNL even te spreken, zag dat hij ook een camera bij zich had, dus dan kan iedereen der straks van genieten :-) Omdat mn chaufeur meteen wou vertrekken geen dag kunnen zeggen dus bij deze ;)

Onderstaande een 'topkwaliteit' mobieletelefoonfoto :P

Show1.jpg

Was weer een topshowtje hoor, mooie single shots beelden en gruwelijk mines! Altijd weer een aangename verrassing van Dream Fireworks! Ook leuk om een aantal freaks te ontmoeten van het forum, waaronder Koala.

leuk en afwisselend geschoten met veel kleur, tails en mines...beetje overkill aan crackling wat mij betreft, maar daar is anno 2016 vrijwel niet aan te ontkomen

Zitten zeker mooie momenten tussen hoor, helaas niet kunnen redden om er aanwezig te zijn.

Back
Bovenaan