Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vorig jaar ook op de planning, maar toen ik om 22:00 aankwam bleek dat mn maatje en ik ons in de tijd vergist hadden (was ook 21:00, net als dit jaar). Da was wel even zuur hahaha
Erg mooie show, prachtige opbouw en zoals al genoemd, hele mooie mines en tails.
Ook leuk om DsNL even te spreken, zag dat hij ook een camera bij zich had, dus dan kan iedereen der straks van genieten Omdat mn chaufeur meteen wou vertrekken geen dag kunnen zeggen dus bij deze
Onderstaande een 'topkwaliteit' mobieletelefoonfoto
Was weer een topshowtje hoor, mooie single shots beelden en gruwelijk mines! Altijd weer een aangename verrassing van Dream Fireworks! Ook leuk om een aantal freaks te ontmoeten van het forum, waaronder Koala.
leuk en afwisselend geschoten met veel kleur, tails en mines...beetje overkill aan crackling wat mij betreft, maar daar is anno 2016 vrijwel niet aan te ontkomen