Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat hoop ik dan maar. Hier ook 12x evil dream...Heb dit 3 jaar terug ook gehad. Geen zorgen want bij het afsteken was het wel elk potje anders van effect ondanks de zelfde label. Dus een mooi verassing assortiment ��
Vanochtend heeft mijn stookmaat hier de goede Geisterblitz opgehaald (2019) batch als 't goed is. Top geregeld en keurig volgens afspraak. Stond ook snel buiten. Chapeau Valk!
Is het al bekend of jullie dit jaar weer vuurwerk per doos gaan doen? En zoja waarneer gaat die open
Zoals altijd alles weer top geregeld! Deze locatie is voor mij wel een stukje verder rijden maar verder wel echt een stuk beter in alle opzichten. Ik was al (te) vroeg daar maar had daardoor binnen even tijd om een babbeltje met Subarufreak te maken.
Helaas was de Red Maroon niet leverbaar maar heb wel een prima vervanger meegekregen. De Geisterblitz van 2019 was wel echt goed!
Zoals altijd alles weer top geregeld! Deze locatie is voor mij wel een stukje verder rijden maar verder wel echt een stuk beter in alle opzichten. Ik was al (te) vroeg daar maar had daardoor binnen even tijd om een babbeltje met Subarufreak te maken.
Helaas was de Red Maroon niet leverbaar maar heb wel een prima vervanger meegekregen. De Geisterblitz van 2019 was wel echt goed!
Ik ben wel benieuwd eigenlijk of dit in Geesteren was? Want daar werd ons verteld dat ze geen enkele vervanger hadden om aan te bieden voor spullen die er niet waren. Wat ik helaas wel jammer vond want nu kregen we geld terug maar daar kon je in verhouding geen pepernoot meer voor kopen. Dat kon überhaupt niet in Geesteren.
Vind dat dit jaar enige puntje van kritiek. Voor de verkoopdagen las ik dat sommige mensen wel gebeld waren over een oplossing voor niet leverbare spullen. Volgens mij hielp bruintjeluc ons en die was verbaasd dat wij niet gebeld waren. Vooral als je afhaalt op een locatie waar eigenlijk niks mogelijk is om te regelen qua vervangers had ik het wel fijn gevonden vooraf dit te bespreken.