Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige mensen die te ver weg zitten willen zichzelf graag tevreden stellen met het idee dat het toch niet zo veel loont.

Waar heb jij het nou weer over?

Met dit schrale assortiment kan ik mijn collectie wensen niet vervullen. Koekange zit er om de hoek en voor de rest rijd ik door naar friesland.

Waar heb jij het nou weer over?

Met dit schrale assortiment kan ik mijn collectie wensen niet vervullen. Koekange zit er om de hoek en voor de rest rijd ik door naar friesland.

Ik denk dat je voor je beurt roept en dit nog maar het begin is.

Laten we het hier gezellig houden, bedankt. Iedereen moet voor zich zelf bepalen of hij het de moeite waard vind of niet.

Heb vanmorgen contact gehad . De aankomende maanden zullen er nog wat producten bij komen maar hoeveel dat er zijn geen idee . Verder zei hij ook dat het weer ong oktober word dat die helemaal online gaat . Super om het horen. En de prijzen zijn ook lekker scherp .

Laatst bewerkt:
Super hoor! Zojuist een paar Rubro boxen besteld...
Kon het niet laten de Transbomber uit te proberen na alle reacties in het andere topic gelezen te hebben.

Is er inmiddels al meer bekend over wanneer er nieuwe producten op de site komen, en eventueel ook welke producten?

Cakes als de Volt! Capital en de Massive of de Sunbeam 1 zouden misschien een mooie toevoeging zijn.

Laatst bewerkt:
Hallo mensen heb net even met Rene contact gehad na de zomervakantie komt hij weer met diverse producten online. Dus denk dat die er mee bedoelt dat die na de zomervakantie weer helemaal online komt. Dus we moeten nog even wachten maar er zullen weer mooie prijzen bij zitten .

Hallo mensen heb net even met Rene contact gehad na de zomervakantie komt hij weer met diverse producten online. Dus denk dat die er mee bedoelt dat die na de zomervakantie weer helemaal online komt. Dus we moeten nog even wachten maar er zullen weer mooie prijzen bij zitten .

Dat is mooi nieuws. Ben benieuwd naar de nieuwe producten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan