Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ja begin maart is ook goed. Ben in ieder geval reuze benieuwd, want een mega update klinkt wel erg interessant.

Nu ben ik niet zo een Facebook fan, maar is het nu de bedoeling dat we aan de hand van gekantelde videos van Vulcan skyline producten gaan aangeven welke we graag in de grote webshop update terug gaan zien? :rolleyes: Wachten maar even rustig af er zijn nog heel wat maanden en er is al aardig wat besteld.:p

Ik heb vannacht rond een uur of vijf, 5x dit mailtje gehad. Heeft iedereen e-mails gehad vanuit bredavuurwerk?

Beste ***,

U krijgt deze mail omdat u een bestelling heeft geplaatst bij BredaVuurwerk.nl
U kunt uw bestelling met ordernummer #*** afhalen op 2016-12-29 tussen 01:00-01:30.
Bedankt voor uw bestelling en alvast een prettige jaarwisseling!

Zal wel bugje zijn die waarschijnlijk veroorzaakt is door de wisseling van wintertijd naar zomertijd.

Laatst bewerkt:
Afgelopen tijd ben ik flink ziek geweest. Volgende week ga ik lekker op m'n welverdiende vakantie. Ik hoop dat we er voor die tijd nog wat nieuwe producten op krijgen. We hebben 't nu ontzettend druk met carnaval. Na de carnaval dus ook weer meer tijd voor vuurwerk. Ondanks dat is het toch raadzaam op de outlet en dit topic in de gaten te houden voor updates! :)

Toch alweer een tijdje geleden Luuk.

Als je zoveel maanden met je neus in het vuurwerk zit dan ben je het na oudjaaraavond even helemaal zat.

Goedzo luke nu weer met plezier aan het vuurwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan