Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha dit gaat uit de hand lopen! Ik zal even heel eerlijk zijn en zeggen dat mijn vriendin het allemaal prima vindt. Afgelopen jaar heeft ze zelf nog de Sunbeam 4 van Evolution uitgezocht en ik moet ieder jaar cakes voor haar aanschaffen met hummers en fish effecten (Spermies zoals zij ze noemt)

Als zij dat effect zo noemt, zit jij wel goed :bonk:

Haha dit gaat uit de hand lopen! Ik zal even heel eerlijk zijn en zeggen dat mijn vriendin het allemaal prima vindt. Afgelopen jaar heeft ze zelf nog de Sunbeam 4 van Evolution uitgezocht en ik moet ieder jaar cakes voor haar aanschaffen met hummers en fish effecten (Spermies zoals zij ze noemt)
Jep mijn vrouw is ook gecharmeerd van de Sunbeams. Sjouwt ook mee bij afhalen en steekt zelf vuurwerk aan. Hummers doen vrouwen wellicht aan een man met zware stem en bijbehorende kwaliteiten denken. :D

Komisch deze reacties, van een (jonge)man die van zijn thuissituatie nog geen vuurwerk mag bestellen naar dit.

We krijgen een kijkje in de keuken ( of slaapkamer ) van diversen leden :p

Zal mijn vrouw mee laten lezen, misschien krijg ik dan permissie om meer te bestellen :angel:

:D:D
Mooi dat iedereen meeleeft ...
Ik red me wel en zal af en toe nog wel bestellen. Komen we thuis prima uit :p

Leuke toevoeging Gerrit! Ik hoop dat er binnenkort wat meer 'Diverse' artikelen komen. De meeste toppers van de andere merken heb je namelijk al!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan