vuurwerkoverlast.nl weer actief vanaf 21 december.

Vraag me af of er inderdaad ook veel klachten binnenkomen van de winkeliersdemo's etc(ondanks deze toch gewoon aangevraagd moeten worden (kun je bezwaar tegen tekenen) neem ik aan en in je lokale krantje aangegeven worden?)

volgens mij zit er iemand constant op die site meldingen te maken want als er om half 2 nog maar 35 en er zijn nu 202 lijkt me dat een beetje overdreven..

Ben eigenlijk wel benieuwd waar al die meldingen vandaan komen... Normaal is het hier vrij onrustig rond deze tijd, maar ik heb nu nog niets gehoord. Hopelijk blijft het ook zo :)

Je kan toch openbaring van gegevens vragen of hoe dat ook maar mag heten ? Kun je het misschien opvragen dus ?

Weet je ik snap het probleem niet.
Als de knallen zo verschrikkelijk hard zijn, neem ik aan dat je het kunt zien.
Waarom zou je dan niet gewoon mensen die stoken willen verzoeken om weg te gaan ipv ditsoort zooi te melden.
Hier los je toch niks mee op? Als je zoiets meldt gaat het geknal gewoon door. En is het nou zo'n probleem? Moet je eens hier komen en kijken hoeveel vliegtuigen van die herrie maken. Dat is pas overlast!
Bovendien wil ik eens weten hoeveel meldingen er zijn van verschillende IP-Adressen, zeker 100 minder dan de totale meldingen tot nu toe.

Als er 500 mensen reageren op 1 knal. Of 50 mensen dat 10x doen op diezelfde knal. Ze zeggen dat cijfers objectief zijn. Dat is dus contextueel afhankelijk. Deze cijfers kunnen nooit objectief zijn, omdat de cijfers niet eenduidig uitgelegd kunnen worden en te veel ruimte laat voor discussie. Dat is voor ons heel mooi, want discussies houden het forum levendig.

Ik denk zeker wel de 5000 hoor, de verkoopdagen zijn nog niet eens begonnen, ik denk dat vanaf 28 december de teller ineens fors omhoog zal gaan.

Kots ***** bejaarde. En levenloze mensen. Wat een verbied cultuur ontstaat er in dit land. Laat ik gelijk beginnen ik verbied alles wat gevaarlijk is. Dus verkeer eten. Drank auto rijden. Fietsen, Alle sporten. Want je zou maar is gevaarlijk vallen. Ik verbied gelijk maar gelijk iedereen met leven. Want er lopen zat gevaarlijke gekken op straat dus leven kan niet meer.

Damm nu klink ik net als die Bonte haha Kots kots.

Denk dat we dit jaar de 100.000 overgaan, maar een verbod zal er nooit zijn. Want een gezonde mens weet dat consumentenvuurwerk geen gevaar kan en het overlast tot 28 december illegaal vuurwerk is.

Eigenlijk is de website een goede oplossing om mensen die moeten zeuren/klagen deels stil te houden.:devil:

Dat worden melding gebaseerd op niks, niks is te traceren omdat het anoniem is en je niet kan of er meervoudige meldingen van 1 persoon bij zit

Back
Bovenaan