VuurwerkOrthen Demo 14-12-2012

Vrijdag 14-12-2012 zal er wederom een daverende demoshow worden gegeven door VuurwerkOrthen 's-Hertogenbosch.

De demo zal plaatsvinden op nog geen 500mtr van de winkel op sportpark Hambaken.
Er zullen dieverse lijnen van importeurs worden geschoten waarover later meer.
Terzijnertijd zal ik als ik de producten heb gekozen en de schietlijst klaar heb deze posten.
Tevens zal er die avond een meeting worden georganiseerd i.s.m vwc.

Ik adviseer iedereen te komen kijken want het word weer gezellig.

grtz

Volgens mij waren jullie degene die ik ook zag toen ik met de trein terug kwam vanuit best haha. Als jullie en van hommel boxtel niet tegelijk de demo doen. Zal ik is met me maatjes langs komen :)

Geloof me dit gaat een Heftige Harde, Maar vooral ook een erg luide demo worden.
Ik weet inmiddels een beetje hoe Marchel als persoon is..
En ja deze jangen zal de Demo verzorgen..
Dus Reken maar op Veeeeel heel veeeeel en heeeeel hard!
En dan druk ik me waarschijnlijk nog mild uit!

ik heb er iig Rete veel zin in!!!
Marchel Gilbert en de Liefhebbers tot de 14 December.. ennuh na de hand doen we met zijn alle een drankje!

al meer bekend ? want zie dat het op een vrijdag is. En Inverband met werk hoop ik dat het dan pas rond een uur of 21.00 Begint. Want eerder red ik waarschijnlijk moeilijk.

Is het mogelijk om na de demo nog wat producten te bestellen met korting? Ik neem aan dat vele mensen na het zien van (nieuwe) producten nog best het 1 en ander willen bestellen.

Goede vraag van masterbsc zou ook graag een aantal producten willen zien voor ze te bestellen.

Ik geloof dat de freak-site op 15 december sluit, je kunt online dus nog wel bestellen, of dit in de winkel kan weet ik niet, normaal gesproken zijn freak bestellingen alleen online, maar bij Orthen kan alles. :p

Sorry voor mijn foutieve informatie.

Toch vind ik het gek dat de verkoop sluit voor de demo, een demo is in mijn ogen juist om je bestelling samen te stellen, wij als liefhebber zijn daar natuurlijk veel langer mee bezig, maar toch geeft het mij vaak de bevestiging dat een product ook echt goed genoeg is. Nu zal het toch op de gok moeten.

Vond de demo vorig jaar nog beter dan de demo van het jaar daarvoor! Ben dus benieuwd of de demo weer overtroffen kan worden!

Haa die Zwitsal ja zeker gaan we ff een Thee kransje doen.
Neem jij de thee mee dan neem ik de Kerst kransjes mee!
Tot 14 December... Das wel op een vrijdag!

Mochten meer mensen een kerst kransje willen eten met/of van mij.. trek me gerust ff aan me trui.
Maar haal maar 2 pakken en op is op:p hihi.............LoL

Back
Bovenaan