Vuurwerkmegamarkt Akersloot en Alkmaar

Gerwin

VWC lid
Vandaag is de site officeel geopend van http://www.vuurwerkmegamarkt.nl! Ze verkopen hier marijn/cammora/en BKV.

Tevens hebben ze hele mooie aanbiedingen!

aanbiedingen2.jpg

Bedankt voor de post Gerwin.

Overigens marketingtechnisch goede naam en lay-out voor je website. Hopelijk zal de mediamarkt hier geen probleem van maken.

Wat betreft de Camorra, deze worden hier en bij Wagenvoort Vuurwerk exclusief aangeboden.

Als je het vluchtig leest zou je de eerste keer ook zweren dat er Media Markt staat :p
Mooie acties hebben ze, komt vast wel veel publiek op af. Helaas veel te ver weg voor mij. Wel leuk dat de Camorra lijn verkopen :)

Vanochtend geweest om 10.00 was lekker rustig :P
Goeie zaak, veel verschillende spullen, aardig personeel en lekker goedkoop natuurlijk :D

Enige minpunt is dat er geen tafel staat om je bestelling op te controleren, en ze lijken heel slordig met de cakes om te gaan. Je krijgt een stevige zak met je cakes er in alleen die lijken er zo in gegooid te zijn.
Niet beetje opgestapeld ofzo.

Ik ben hier geweest.

20 hels kabaal van marijn
20 bull riding van gvb

300 euro armer maar 40 top knalcakes rijker.

Tevens nog de 3000 sh nederlandse matten.
Net 1 afgestoken en ze klappen voor nederlandse matten uitmuntend.
Mag ook wel na zoveel jaar drogen in de bunker.

Tevens kan je hier een pakket zink pijlen halen voor 39 euro, goedkoopste van nederland denk ik.

Iemand enig idee wanneer de webshop weer open gaat?
Vorig jaar stond er ook vanaf 1 november maar toen ging die ook later open.
Ben benieuwd wat ze dit jaar allemaal hebben :D

Iemand enig idee wanneer de webshop weer open gaat?
Vorig jaar stond er ook vanaf 1 november maar toen ging die ook later open.
Ben benieuwd wat ze dit jaar allemaal hebben :D

Ik ben benieuwd of deze zaak überhaupt opengaat dit jaar... Nog niets van/over gehoord namelijk.

Ik merk sowieso dat webshops die al vroeg in het jaar openenen (oktober/begin november), betere zaken doen dan anderen.
Als ik voor mezelf spreek, heb ik nu al 3 verschillende bestellingen gedaan. Ook verder bij huis vandaan, puur omdat ik er weer zin in heb en met veel enthousiasme door de geopende webshops heen raas. Vaak kun je het dan toch niet laten om te bestellen :)

Ik ben benieuwd of deze zaak überhaupt opengaat dit jaar... Nog niets van/over gehoord namelijk.

Ik merk sowieso dat webshops die al vroeg in het jaar openenen (oktober/begin november), betere zaken doen dan anderen.
Als ik voor mezelf spreek, heb ik nu al 3 verschillende bestellingen gedaan. Ook verder bij huis vandaan, puur omdat ik er weer zin in heb en met veel enthousiasme door de geopende webshops heen raas. Vaak kun je het dan toch niet laten om te bestellen :)

Ik denk het wel, hij ging vorig jaar ook laat open. Daarnaast gaan de meeste "normale" vuurwerkwinkels ook altijd pas eind november open.

Klopt, maar wij zijn freaks he. De meeste mensen denken pas aan vuurwerk als ze de boekjes binnen krijgen :wink:

Vandaag per sms contact gehad met de eigenaar van Vuurwerkmegamarkt in Alkmaar.
Hij gaf aan dat de winkel ook dit jaar weer opengaat "met prijzen die je nergens anders vindt.."

Eind november gaat de webshop open.

Zou dit echt het complete assortiment zijn voor dit jaar?

Dat zou niet overeenkomen met de prijsstelling van afgelopen jaren.

Veel producten zijn bij niet 'dump' markten goedkoper.

Ik schrik hier wel van want na vorig jaar dacht ik hier flink te gaan shoppen.

Tja, dat was mijn reactie ook...

Ik ga er wel vanuit dat dit het hele dan wel het grootste deel van het assortiment is, het lijkt mij namelijk dat je met je website mensen moet "paaien".

Dit jaar ben ik echt op de goede aanbiedingen afgegaan die ik mede door mensen op dit forum en vroeg geopende webshops heb opgevangen... wellicht is dat het grote verschil tov de voorgaande jaren.

Ik heb nu een leuke collectie bij elkaar en daar gaat niets bij komen van vuurwerk megamarkt in ieder geval ;-)

Vandaag per sms contact gehad met de eigenaar van Vuurwerkmegamarkt in Alkmaar.
Hij gaf aan dat de winkel ook dit jaar weer opengaat "met prijzen die je nergens anders vindt.."

Eind november gaat de webshop open.

Kan je de winkelier eens vragen of dit het definitieve assortiment is of dat er nog spullen bij komen.

De heren achter deze winkel pakken het vuurwerk graag op ieder jaar, het beste zoeken, het zoeken naar leuke acties, soms ook die dumpprijzen inderdaad. Maar ik vind het met name prettig dat zij willen garanderen dat je iets mee naar huis neemt waardoor je het jaar erop weer terug komt in de winkel omdat dat zo beviel.

Dit is inderdaad het definitieve assortiment. Er is gekozen voor een aantal kwalitatieve merken, niet altijd het goedkoopste, maar wel mooie artikelen te koop.

Toch zie ik wel fijne acties zoals de 2e Dominator 2.0 gratis, prima bak! Of de Heron cakes, er is weinig ervaring mee, maar ik begreep dat er prachtige cakes tussen zitten. Ook daar hebben ze die actie mee, de 2e gratis, toch interessant dan!

En het gratis vuurwerk bij je bestelling is leuk samengesteld door ze.

Iemand die foto's van de winkels heeft van voorgaande jaren of al dit jaar?

Back
Bovenaan