De heren achter deze winkel pakken het vuurwerk graag op ieder jaar, het beste zoeken, het zoeken naar leuke acties, soms ook die dumpprijzen inderdaad. Maar ik vind het met name prettig dat zij willen garanderen dat je iets mee naar huis neemt waardoor je het jaar erop weer terug komt in de winkel omdat dat zo beviel.
Dit is inderdaad het definitieve assortiment. Er is gekozen voor een aantal kwalitatieve merken, niet altijd het goedkoopste, maar wel mooie artikelen te koop.
Toch zie ik wel fijne acties zoals de 2e Dominator 2.0 gratis, prima bak! Of de Heron cakes, er is weinig ervaring mee, maar ik begreep dat er prachtige cakes tussen zitten. Ook daar hebben ze die actie mee, de 2e gratis, toch interessant dan!
En het gratis vuurwerk bij je bestelling is leuk samengesteld door ze.
Iemand die foto's van de winkels heeft van voorgaande jaren of al dit jaar?
Nee, heb ik niet maar ik kan je wel een impressie geven:
Het is een zeer kleine "showroom" waarin gelijk de bestelbalie te vinden is. Rechts is losse verkoop, links kun je terecht voor de bestellingen... Dit alles in een ruimte van ca. 20/25m2.
Mijn ervaring is dat je je bestellingen wel goed moet controleren. De bestellingen worden in grote doorschijnende zakken gegooid. Ik zeg bewust gegooid, omdat ik het afgelopen jaar een cake ertussen had zitten die door het gooien helemaal stuk was gegaan. Ik kreeg hier uiteraard wel een nieuwe voor.
Ik vind de aanbiedingen verder helemaal niet zo goed.. helemaal niet vergeleken met de afgelopen twee jaar.
Als je even goed verder kijkt, vindt je elders minimaal gelijke aanbiedingen en grotere assortimenten.