Vuurwerkmegamarkt Akersloot en Alkmaar

De heren achter deze winkel pakken het vuurwerk graag op ieder jaar, het beste zoeken, het zoeken naar leuke acties, soms ook die dumpprijzen inderdaad. Maar ik vind het met name prettig dat zij willen garanderen dat je iets mee naar huis neemt waardoor je het jaar erop weer terug komt in de winkel omdat dat zo beviel.

Dit is inderdaad het definitieve assortiment. Er is gekozen voor een aantal kwalitatieve merken, niet altijd het goedkoopste, maar wel mooie artikelen te koop.

Toch zie ik wel fijne acties zoals de 2e Dominator 2.0 gratis, prima bak! Of de Heron cakes, er is weinig ervaring mee, maar ik begreep dat er prachtige cakes tussen zitten. Ook daar hebben ze die actie mee, de 2e gratis, toch interessant dan!

En het gratis vuurwerk bij je bestelling is leuk samengesteld door ze.

Iemand die foto's van de winkels heeft van voorgaande jaren of al dit jaar?

Nee, heb ik niet maar ik kan je wel een impressie geven:
Het is een zeer kleine "showroom" waarin gelijk de bestelbalie te vinden is. Rechts is losse verkoop, links kun je terecht voor de bestellingen... Dit alles in een ruimte van ca. 20/25m2.

Mijn ervaring is dat je je bestellingen wel goed moet controleren. De bestellingen worden in grote doorschijnende zakken gegooid. Ik zeg bewust gegooid, omdat ik het afgelopen jaar een cake ertussen had zitten die door het gooien helemaal stuk was gegaan. Ik kreeg hier uiteraard wel een nieuwe voor.

Ik vind de aanbiedingen verder helemaal niet zo goed.. helemaal niet vergeleken met de afgelopen twee jaar.
Als je even goed verder kijkt, vindt je elders minimaal gelijke aanbiedingen en grotere assortimenten.

Mooie collectie hebben ze daar, oa Heron! Een aantal boxen hebben echt een heel mooi prijsje, alleen bijv. de Titanium Thunder vind ik echt veels te duur! Had dat ook niet "2e gratis" moeten zijn?!

Leuk assortiment en ook een paar leuke aanbiedingen.
Echter niet zo interessant meer als pak 'm beet 3/4 jaar geleden.

haha ja en zeg maar dat ze ook gewoon duur zijn nu.. geen early bird maar vette stuntprijzen. jaja:rolleyes:

Ben hier gisteren ook weer geweest.. Waar ik voorgaande jaren flink inkocht bij deze zaak heb ik dit jaar alleen de Dominator 2.0 (2e gratis) meegenomen. Verder weinig interessante aanbiedingen / prijzen

eerlijk gezegd is er eigenlijk weinig interessant in de aanbiedingen dit jaar... een aantal cakes heb ik al besteld bij megavuurwerkfreaks voor de helft van de prijs die megavuurwerk hanteert.. jammer voorheen leuke aanbiedingen.

Ik kom hier al meerdere jaren maar dit jaar sla ik hem over, de collectie is kleiner en echte top aanbiedingen hebben ze nou ook weer niet. Blij dat ik eerder al besteld heb bij de freak acties.

En die slogans....
- 6 kilo blaffers
- Knal jezelf helemaal de moeder

:bonk:

Ja het is echt kansloos geworden. Zal niet snel gaan zeiken op winkels waar ik nooit ben geweest maar dit gaat echt nergens over. Acties waarin za adverteren voor 2e gratis waar je eigenlijk meer betaald voor dat je 2 cakes ergens anders zou moeten betalen... Hoe diep kan je zinken.

Haha ja die extreme salute... 2 halen 1 betalen voor maar 40 euro. Het is bijna oplichting. Maar goed dat gaat misschien wel wat ver.

Paar jaar terug heb ik hier flink geshopt maar het huidige assortiment icm prijzen is om te janken.

Vorig jaar was het helemaal drama zoals eerder gepost maar toch altijd benieuwd wat ze hebben, shop is alleen nog steeds niet open... Gaat aardig bergafwaarts daar :frusty:

Inmiddels staan er wat aanbiedingen op de voorpagina van de website maar in de webshop nog steeds geen prijzen en bestelmogelijkheid. Of gaan ze alleen voor losse verkoop om te voorkomen dat mensen prijzen vergelijken? :p

Nog iemand geweest of nog heen gaat dit jaar? Ben wel benieuwd naar de prijzen en het assortiment, geen voorverkoop en geen folder. Producten op de site zijn van vorig jaar.

Zo te lezen: https://vuurwerkmegamarkt.nl dit jaar weer geen voorverkoop. Met weer super slogans:

- Het wachten waard, internetprijzen of lager!
- Voorverkoop? Skippen!
- Vuurwerk kopen in de voorverkoop? Niet doen!
- Wij hebben de ALLERLAAGSTE PRIJZEN bij ons in de winkels

Dit valt toch niet serieus te nemen? Iemand vorig jaar nog langs geweest?

Ja ik ben langs geweest. Niets gekocht. Maar laat je niet trekken door die teksten want ze verkopen alles voor de hoofdprijs. Ze verkochten Cafferata vuurwerk wat al duur is (en zeker niet zo goed is als ze denken) voor de normale prijzen. Alleen maken ze er dan mooie bedragen van, iets van €3,95 is €4,- wat het rekenen net wat makkelijker maakt. Maar de duurdere producten zijn dan geen €27,99 maar €30,- zeg maar.

Erste jaar (denk zo'n 6/7 jaar terug) was dit nog wel leuk.
Bij elke bestelling kreeg je een gratis pijlenpakket en diverse producten van Marijn voor leuke prijsjes.

Laatste jaren niet eens meer naar gekeken.

Back
Bovenaan