Vuurwerkmania Exclusive Star 214's Display Box (VWM8161)

Hierbij een filmpje van het laatste gedeelte van deze box, ik schat zo alleen de laatste helft. Het geeft iets een beeld hoe deze presteerde. Zoals te horen kon de buurt deze box wel waarderen. Helaas heb ik niet de hele box goed op film. Als iemand dat wel heeft ben ik ook wel benieuwd.

 
Zo op de film een leuk blokje. Iemand die weet of deze ook in het noorden ergens te scoren is (geweest)?
 
Vrienden van mij hebben deze met de losse verkoop meegepakt voor €50,- echt een top aankoop.
Doos is overigens wel zeer klein.
 
Hierbij een filmpje van het laatste gedeelte van deze box, ik schat zo alleen de laatste helft. Het geeft iets een beeld hoe deze presteerde. Zoals te horen kon de buurt deze box wel waarderen. Helaas heb ik niet de hele box goed op film. Als iemand dat wel heeft ben ik ook wel benieuwd.


Whow nice zeg!
Heerlijk tempo ook.
Spijt dat ik deze heb laten liggen voor €49,99 (LEES €49,99 !!)
 
Voortreffelijke rambak, redelijke effecten. Prijs is super, bijna gelijk aan de Punisher van VWT, toch heeft deze mijn voorkeur in dat geval.
 
Twee afbeeldingen in dit topic, de ene met 214 schoten, de ander met 216 schoten. Ook de namen komen niet overeen : Exclusive Star en Super Star.

Toch heb ik het gevoel dat het wel dezelfde bakken zijn ?

Het artikel nummer is hetzelfde 8161.
Eerder in dit topic is ook de echte doos te zien.
Dus de 216 shots.

Hieruit kun je concluderen dat de product foto's op de websites afwijken van het originele product.
 
Vuurwerk Outlet Haulerwijk staat de Super Star 214 shots voor 40 euro. Is dit nou dezelfde als op het filmpje in dit topic van Pyromun?
 
Vuurwerk Outlet Haulerwijk staat de Super Star 214 shots voor 40 euro. Is dit nou dezelfde als op het filmpje in dit topic van Pyromun?

Is dezelfde. Je ziet afbeeldingen met 214’s, maar op de doos staat 216’s. Voor € 40,- zou ik ‘em meepakken. Maar of ik speciaal voor dit doosje een ritje Haulerwijk over heb... Misschien als er nog acties komen die mij over de streep trekken, maar dan gaat deze ongetwijfeld weer mee!
 
Laatst bewerkt:
Is dezelfde. Je ziet afbeeldingen met 214’s, maar op de doos staat 216’s. Voor € 40,- zou ik ‘em meepakken. Maar of ik speciaal voor dit doosje een ritje Haulerwijk over heb... Misschien als er nog acties komen die mij over de streep trekken, maar dan gaat deze ongetwijfeld weer mee!

weet ik genoeg thanks!
 
Ook voor 40 euro meegenomen. Leek toch op die video nog op redelijk wat gejuich te kunnen rekenen dus ben benieuwd!
 
Lijkt me een leuke opwarmer voor 18:00 uur!

Ps: mocht iemand deze box nog niet upgeload hebben, even uploaden graag :D.
 
Laatst bewerkt:
Voor het geld is dit eigenlijk best een prima bak haha. Dat had ik eerder moeten weten :bonk:
 
Back
Bovenaan