Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Een vraag die elk jaar wel terug komt is: Wat doe jij na oud en nieuw?

Blijf je actief hier of ga je in "zomerslaap", of bezoek je misschien nog show's ed in het jaar om toch met vuurwerk bezig te blijven.
Vorig jaar is gebleken dat er een hele groep mensen toch flink actief bleek te zijn heel het jaar door, dan is het hier namelijk ook reuze gezellig!

Ik blijf het hele jaar actief met reageren en kijken op Vuurwerkcrew, YouTube en Instagram. Op YouTube en Instagram post ik door het jaar alleen wat minder.

Uiteraard blijven we weer actief het hele jaar. In het nieuwe jaar direct uitkijken naar Fallas en daarna alweer naar het nieuwe seizoen. Verder druk met de bezoek aan de importeurs, weer genoeg te doen dus om lekker actief te blijven. Zou ook niet meer donder willen.

Compilaties opzoeken via youtube. Uit allerlij landen! En met smart wachten op Fallas!! Voor de eerste keer, hoppa!

Uitkijken naar alle vuurwerktripjes die er elk jaar weer bij zitten. Fallas, San Trifone en alle andere shows in binnen en buitenland. Ook heel het jaar door hier, freakakties in de gaten houden eerste maanden van het jaar en topics volgens van de grote festivals die ik bezoek.

Ik vertrek gauw genoeg na oud & nieuw voor een maand naar Zuid-Afrika. Prima vakantiebestemming om de 'januari leegte' op te vullen.

Vaak begint in januari op mijn werk de BTW-maand, de drukste maand van het jaar alsware, dus ik heb meestal niet eens de tijd om bij te komen en/of te denken aan de leegte die er ineens heerst.

Gelukkig heb ik de leegte die ik normaal ook altijd voelde een stuk minder nu Fallas vast op de agenda staat. Voorheen vulde ik de leegte op met januari sales hier op het forum, maar dat laat ik tegenwoordig zitten. Je bent bijna al blut na oud en nieuw en dan ga je in januari weer dood leuk verder.. :D Geen goed idee meer.

Tegenwoordig bezoek ik ook veel shows in Duitsland en Belgie dus zo kom ik het jaar ook goed door met deze hobby.

Hier op Vwc blijven en zorgen dat er iets is om naar uit te kijken. Ik zelf ga vaak in januari en februari een paar weekendjes weg.

Ook na de jaarwisseling blijven we actief met het vuurwerk! In januari is het toch nog wel lekker druk op het forum, uitwisselen van ervaringen van de producten met bijbehorende films. Dat helpt mij toch echt wel de 1e maand door. Daarna is het vanaf februari volle bak gericht op Fallas waar ik sinds vorig jaar ook helemaal weg van ben. Als dat eenmaal achter de rug is, april komt ons tegemoet in combinatie met het mooie weer... Dan gaat het vizier gewoon alweer voorzichtig richting het nieuwe seizoen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan