Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Hierbij wens ik iedereen prettige feestdagen.

Mensen van de crew, bedankt voor de steun, het advies en informatie !

Tot na de feestdagen of tot volgend jaar !!

Met vr.gr.

Edwin
Vuurwerkmagazijn7kamp

Goed vuurwerk hoeft niet duur te zijn !

Het waren 3 leerzame, vermoeiende maar leuke dagen !
Hoop dat we iedereen zo goed en snel hebben geholpen.

Groeten :bye:

Edwin, zelf ook nog een beetje kunnen genieten van het vuurwerk? Hopelijk ben je weer een beetje bijgekomen. Hoe het is verlopen horen we graag van je!

Beste Ruben,

Ik steek met veel plezier ieder jaar weer veel vuurwerk af met mijn complete gezin.

Ik begin met iets aan te steken ( liefst nieuw produkt) en dan mijn zoon.
Onze dochter is een complete pyro freak en die doet dus ook mee.

En bij alles wat ik afsteek denk ik aan die vervelende Arno Bonte. Iederjaar meen ik meer mee naar huis !!!

Om 21.00 beginnen we en om 23.00 uur zak ik door mijn knieen en moet ik echt naar bed.

Afgelopen jaar ben ik begonnen met het afsteken van een China Salute 25. Wat een geweld.
de 100 had ik niet meer ( dacht ik) maar er bleken er nog 2 in BH te zijn !!

Ik heb getwijfeld om ze als nog op te gaan halen, maar mijn vrouw vroeg vriendelijk of ik gestoord was. En juist is dat vaak het code woord om dan gewoon maar te gaan.

Helaas ik was te moe.

Ben al weer druk bezig met aankomend jaar.

Film vuurwerkmagazijn7kamp

Film vuurwerkmagazijn7kamp

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geüpload door Vuurwerk3Bhoek op 12 feb 2012

geen brievenbussen opblazen

Gisteravond 22 maart zijn Arjan (Torrr) en mijn persoontje op bezoek geweest bij Edwin eigenaar van Vuurwerkmagazijn7kamp en vuurwerkBergschenhoek.
Hierbij wil ik Edwin bedanken voor de leuke en gezellige avond.

Tijdens het bekijken van onze voorraad kwamen wij "Golden Games" tegen.
Na enig speurwerk blijkt dit artikel 1005 Sunrise te zijn van Bonfire.
Omdat we dit label niet voeren ruimen we dit artikel op.
We hebben er maar 9 en de prijs is € 16,50 per stuk i.p.v. € 32,95 per stuk
laat het maar weten via PM of je interesse hebt.

Ik heb vandaag ook een PM verstuurd, maar volgens mij is dit niet goed gegaan. Ik stuur hem nogmaals!

EDIT: net nogmaals verstuurd en tegelijk reactie ontvangen! bedankt.

Aankomende weken zal hier enkele male onze opruiming op komen te staan,
tot 50 % korting.
Het gaat om enkele stuks uit verschillende collecties.

met vr.gr.

Edwin

Nog 1 x Dynamite van Profi van € 72,50 voor € 35,00
Nog 4 x Open Fire van Profi van € 65,35 voor € 32,50

reageren via PM graag

vr.gr.

Edwin

Hallo Vuurwerk freak nog maar 122 dagen te gaan, dan is het weer zover.

Zoals ieder jaar schrijf ik hier op het forum mijn verhaaltje.
Echter dit jaar is het wel een heel byzonder jaar.
De prijzen in China stijgen, de verkoopprijzen staan onder druk ( ha, ha goed voor de freaks).
Maar wat het jaar echt byzonder maakt zijn de aangepaste regels omtrent vuurwerk.
Vuurwerkshows die niet meer mogen doorgaan, omdat de afstand van 30 naar 40 m is gegaan, Vuurwerk wat niet door de Ce keuring komt en de onduidelijkheden wat betreft de verkoop van niet Ce gekeurd vuurwerk.
Toen wij destijds ons gingen bezig houden met vuurwerk, was de regelgeving duidelijk en een uitdaging voor ons.
Wij konden die regels wel de baas, kom maar op was onze gedachte.
Maar nu bijna 10 jaar later, 122 dagen voor oud en nieuw 2012, weten wij nog steeds niet met welke regels wij worden gecontrolleerd.
Volgens de eerste berichtgeving mogen de winkels 4 juli 2013 geen niet gekeurd vuurwerk meer op voorraad hebben.
Dat wil dus zeggen, dat iedere winkel 31 december om ongeveer 17.00 uur alle niet Ce gekeurd vuurwerk de deur uit moet hebben.
En als dat niet gelukt is, kan de winkelier het maar beter zelf afsteken of weggeven aan zijn personeel, omdat het laten vernietingen als chemisch afval wel heel zonde van het vuurwerk en zonde van het geld is.
En natuurlijk, er zijn importeurs die beloven het niet Ce gekeurde vuurwerk in 2013 terug te nemen, omdat het in Duitsland nog wel voorhanden mag zijn.
maar wat hoorde ik laatst .....
Na 31 december 2012 mag het niet meer vervoerd worden ? Dat was weer kompleet nieuw voor mij.
En dat in tegenstelling tot wat mij door de branch ter ore is gekomen, nl we hebben 1 jaar uitstel gekregen....
Oke, maar mijn controle dienst, de DCMR, denkt daar toch heel anders over.
Kort om, welkom in vuurwerkland !

PS. stem VVD als je voor vuurwerk bent !

wordt vervolgt.....

Laatst bewerkt:
Hallo Vuurwerk freak nog maar 122 dagen te gaan, dan is het weer zover.

Zoals ieder jaar schrijf ik hier op het forum mijn verhaaltje.
Echter dit jaar is het wel een heel byzonder jaar.
De prijzen in China stijgen, de verkoopprijzen staan onder druk ( ha, ha goed voor de freaks).
Maar wat het jaar echt byzonder maakt zijn de aangepaste regels omtrent vuurwerk.
Vuurwerkshows die niet meer mogen doorgaan, omdat de afstand van 30 naar 40 m is gegaan, Vuurwerk wat niet door de Ce keuring komt en de onduidelijkheden wat betreft de verkoop van niet Ce gekeurd vuurwerk.
Toen wij destijds ons gingen bezig houden met vuurwerk, was de regelgeving duidelijk en een uitdaging voor ons.
Wij konden die regels wel de baas, kom maar op was onze gedachte.
Maar nu bijna 10 jaar later, 122 dagen voor oud en nieuw 2012, weten wij nog steeds niet met welke regels wij worden gecontrolleerd.
Volgens de eerste berichtgeving mogen de winkels 4 juli 2013 geen niet gekeurd vuurwerk meer op voorraad hebben.
Dat wil dus zeggen, dat iedere winkel 31 december om ongeveer 17.00 uur alle niet Ce gekeurd vuurwerk de deur uit moet hebben.
En als dat niet gelukt is, kan de winkelier het maar beter zelf afsteken of weggeven aan zijn personeel, omdat het laten vernietingen als chemisch afval wel heel zonde van het vuurwerk en zonde van het geld is.
En natuurlijk, er zijn importeurs die beloven het niet Ce gekeurde vuurwerk in 2013 terug te nemen, omdat het in Duitsland nog wel voorhanden mag zijn.
maar wat hoorde ik laatst .....
Na 31 december 2012 mag het niet meer vervoerd worden ? Dat was weer kompleet nieuw voor mij.
En dat in tegenstelling tot wat mij door de branch ter ore is gekomen, nl we hebben 1 jaar uitstel gekregen....
Oke, maar mijn controle dienst, de DCMR, denkt daar toch heel anders over.
Kort om, welkom in vuurwerkland !

PS. stem VVD als je voor vuurwerk bent !

wordt vervolgt.....

Al het Nederlands vuurwerk wat niet door de CE keuring komt in de uitverkoop
voor de 31st.

Back
Bovenaan