Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Beste Vuurwerkliefhebbers,

Wij bedanken iedereen weer voor de enorme klandizie !

Iedereen een gelukkig en gezond 2010 toegewenst en tot volgendjaar.

vr.gr.

Edwin
Vuurwerkmagazijn7kamp

Ik ben net toch maar effe gegaan, kon het niet laten. Dit is de eerste keer dat ik er geweest ben, en zeer zeker niet de laatste keer:wink:

Keurig overzichtelijk tentoongesteld, subliem assortiment, zeer vriendelijk personeel die ook echt een praatje met je willen maken, en een perfect afhaalsysteem. In één woord: PERFECT!

Hier ga ik volgend jaar maar eens flink inslaan:devil:

Met 3 personen voor zo,n 1500 euro bij Edwin gekocht.
Voornamelijk Bonfire !!
Het was ons weer een waar genoegen , zeer goede service en graag weer
tot eind 2010 !!

See you Edwin
Ciao
Mek

hey,

afgelopen jaarwisseling weer ontzettend goed vuurwerk afgestoken, ze hadden een mooie show bij mij in de straat...
Bijna al het vuurwerk gehaald bij vuurwerkmagazijn7kamp, 97% liep dit jaar op rolletjes... ik denk wel dat bijna alle bestelling kloppend waren dit jaar... helaas was bonfireworks snel uitverkocht... volgend jaar meer hiervan bestellen...

Dit was de eerste keer dat ik bij vuurwerkmagazijn7kamp heb gekocht. Maar volgend jaar ben ik weer klant hoor!!
Zeker met die buurtactie was het helemaal top. En veel bonfireworks gehaalt. Is echt DE topper op consumenten vuurwerk.
Nog hartelijk bedankt edwin voor de moeite en de actie.
Tot volgens jaar !!

Hier ben ik in 2008 geweest om wat foldertjes te ruilen met ex-medewerker Monsterking. De zaak zag er toen al goed uit. Maar omdat ik al besteld had bij andere dealers kon ik hier niets mee bijbestellen, tot mijn grote spijt.

In 2009 kon dat gelukkig wel.
Bij het bestellen van mijn vuurwerk ontvangen met een lekker bakje koffie, op m'n gemakje een rondje door de super showroom gelopen en mijn bestelling geplaatst. Het eigenlijke plan was om bij mijn locale dealer de Coco Magnolia van Pro-line te bestellen, maar aangezien ik alle Pro-line bij zevenkamp ging bestellen, kon dit niet meer. Als vervanging kon ik een 240grams Bonfire pot krijgen voor de prijs van de Coco Magnolia. Mooi meegenomen die korting. Alles moest verdeeld worden over twee lijsten ivm het gewicht, wat wel aantoond dat ze zich hier aan de regels houden.

Later in December nog een keer terug gekomen met een vriend. Weer een rondje door de showroom gemaakt en natuurlijk weer besteld. 5 Minuutjes later terug omdat de gratis producten misten. 'Foutje moet kunnen', waarop ik meteen een duidelijk weerwoord kreeg waaruit blijkt dat deze mensen echt hart voor de mensen hebben.

De 29ste moest de eerste bestelling tussen 10:00 en 11:00 en de tweede tussen 11:00 en 12:00 opgehaald worden. Kortom: 10:58 stapte ik overhaast de winkel in en alles stond al netjes en compleet klaar. Nauwelijks een wachtrij. Alles van het lijstje even gecontroleerd samen met een medewerker (vanuit het initiatief van de medewerker, zo hoort het :)) en alles klopt. Even naar de auto en weer terug, tweede bestelling halen, ook helemaal compleet.

Kort samengevat:
- goed personeel
- eerlijk advies
- goede vervangers
- mensen met hart voor de klanten
- personeel met kennis van vuurwerk
- snelle service
- kwaliteitsvuurwerk

December 2010 kom ik weer langs :wink:

Ja , wat moet ik hier nou nog op zeggen.

We hebben inderdaad alles uit de kast gehaald om afgelopen jaar weer tot een succes te maken.
Dan heb ik het over de hierboven genoemde punten.

Ik wordt er een beetje verlegen van.

Over het nieuwe seizoen wordt natuurlijk al weer nagedacht.
Het assortiment wordt onder de loop genomen.
En zoals een collega al eerder stelde: alleen het beste vuurwerk is goed genoeg !

Aankomend jaar staat de koffie weer klaar !

vr.gr.

Edwin
Vuurwerkmagazijn7kamp

Edwin, ik heb afgelopen jaar jouw demo mogen voorzien van commentaar. Na afloop van de demo zijn we met een aantal liefhebbers (waaronder Hans/Mek) jouw winkel in geweest. Jouw winkel straalt sfeer uit, jij doet er alles aan om het mensen naar de zin te maken.
Afgelopen oud en nieuw kon ik door omstandigheden geen vuurwerk bij je halen, maar dit jaar kom ik zeker langs.
Je doet het hardstikke goed en je verdient het.
Voor mij: Edwin for president.!!!

De demo was toppie zeker wel
De winkel ja daar voel ik me gewoon thuis inprincipe
Mooie collectie gehad afgelope jaar en dat is zeker ook goed uitegepakt bij de klanten ( bijv. bonfireworks )
Dit jaar haal ik zeker wel weer hier me vuurwerk
Ben Benieuwd hoe het dit jaar uitpakt.

Gr. JP:bye:

Ja , wat moet ik hier nou nog op zeggen.

We hebben inderdaad alles uit de kast gehaald om afgelopen jaar weer tot een succes te maken.
Dan heb ik het over de hierboven genoemde punten.

Ik wordt er een beetje verlegen van.

Over het nieuwe seizoen wordt natuurlijk al weer nagedacht.
Het assortiment wordt onder de loop genomen.
En zoals een collega al eerder stelde: alleen het beste vuurwerk is goed genoeg !

Aankomend jaar staat de koffie weer klaar !

vr.gr.

Edwin
Vuurwerkmagazijn7kamp

Even een vraagje Edwin, jouw uitnodiging die ik per PB van je kreeg die staat nog neem ik aan ?

Meeting met Vuurwerkmagazijn7kamp

Meeting met Vuurwerkmagazijn7kamp

Op 5 mei tijdens de meeting in Hilversum ben ik in gesprek gekomen samen met Arjan (Torrr) en Fred (Moontan) met Edwin van Vriesland eigenaar van vuurwerkmagazijn7kamp.
Na een gezellige avond met volop gesproken te hebben over vuurwerk en het genieten van de nodigde Edwin ons uit om eens langs te komen.
Zogezegd zo gedaan en ik heb een afspraak gemaakt voor zaterdag 5 juni en Fred en Arjan uitgenodigd om mee te gaan.

na een ontvangst door zijn vader en Edwin zelf, werden we rondgeleid door zijn bedrijf met de werkzaamheden wat ze doen buiten het vuurwerkseizoen.
Ook werdt er verteldd dat het bedrijf om te bouwen tot een volwaardige vuurwerkwinkel een maand tijd in beslag nam, maar dan heb je een winkel wat vuurwerk uitstraalt.
En dat na het verkoop van vuurwerk nogeens 3 weken in beslag nam op alles op te ruimen.
Daarna nam Edwin ons mee naar het hart van ieders vuurwerkwinkel en waar ons hart ook harder van gaat bonken de BUNKERS zowel opslag als voorraadbunkers.
Voordat wij de bunkers ingingen liet Edwin ons met gepaste trots zijn folder zien en poseerde voor ons met de extreem colour salute met zijn eigen label van vuurwerkmagazijn7kamp.

We hebben uiteraard alle collecties gezien en hebben na de rondleiding met elkaar nog een lang gesprek gehad met drankje over.. je raadt het al VUURWERK.

Tevens kunnen Fred en ik jullie vermelden dat wij samen met Edwin bezig zijn om te kijken of er dit jaar een meeting met een show speciaal voor VWC leden zal komen.Hierover gaan wij met Edwin binnenkort om de tafel zitten.

Ik heb Edwin leren kennen als een man met een passie voor vuurwerk en een eerlijk man, Edwin hardstikke bedankt en ook je vader

Laatst bewerkt:
Goed en prettig leesbaar verslag Marco en mooie foto's als bijlage :wink:
Ik mis er wel eentje hahahaha, en uhh nee die mag je niet posten :D

Was gezellig, leerzaam en een leuke middag en ik wil bij deze Edwin bedanken voor de gastvrijheid en de tijd die hij voor ons heeft gehad en ook wil ik Fred en Marco bedanken voor de gezelligheid.

Prachtige foto,s en verslag. Mijn hart zo zeker ook sneller gaan bonken.
Heeft Edwin misschien ook al verteld wat hij gaat doen dit jaar met zijn collecties? Blijven die hetzelfde?
Top van de meeting, ik zal er zeker bij zijn

Leuk verslag Marco en bedankt hiervoor.
Het was zeker een gezellig bezoek gisteren en het is dat ik met etenstijd thuis moest zijn anders stonden we er nu nog.
4 vuurwerkveteranen, allen boven 40 in gesprek in een vuurwerkbunker en je wordt weer getransformeerd tot het kind van vroeger.
Het blijft genieten in die bunkers met al dat mooie spul, je waant je als een kind in een speelgoedparadijs.

Edwin wil ik bedanken voor de tijd, moeite en gastvrijheid.
Binnenkort komen we weer langs voor een gesprek over de meeting en hoe dat ingevuld kan worden.

Een ding is zeker: Edwin is een man met een enorme passie maar vooral ook met een groot verstand van zaken.

Marco en Arjan: jullie bedankt voor de gezellige middag.

Bedankt voor het verslag. Mocht er een meeting komen ben ik van de partij.
Valt die meeting samen met de demo?

Edwin heeft grote plannen.
De bedoeling is om een meeting te organiseren met een vuurwerkshow.
Maar wat die vuurwerkshow betreft moet er wel medewerking komen van het schietbedrijf en de importeur (welke blijft een verrassing)

De meeting en eventuele show worden gehouden, los van de jaarlijkse demo in december

Back
Bovenaan