Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Edwin, je gaat klinken als Harry Loots nu :)
Jammer dat het allemaal nog zo lang duurt totdat de site online gaat. Hoe eerder, hoe beter, maar eind November is vroeg genoeg, dan vallen de papieren folders ook op de mat namelijk.
Dragon Thunder staat op het lijstje hier, net als wat 'oude' favorieten :)

Vuurwerkmagazijnzevenkamp! For president!

Een geweldige zaak ben nu 2 jaar achterelkaar naar deze zaak gegaan, en haalde hier altijd de veel vuurwerk, de buurtaktie ook wel genoemd, je haalt voor 500 euro en je krijgt er voor 250 euro bij en dan kan je kiezen uit Profi en Maxx line! geweldig de eigenaar edwin is een toppertje kan je overal mee praten betreft vuurwerk en heb er zeker verstand van, sms hem nu al of zijn showroom en folder al bijna klaar zijn!

Een vraag aan vuurwerkmagazijnzevenkamp.. wat is dit jaar jullie nieuwe aktie,

ik hoop te horen van jullie

groeten milesclan. beter gezegd melvin

Vuurwerkmagazijnzevenkamp! For president!

Een geweldige zaak ben nu 2 jaar achterelkaar naar deze zaak gegaan, en haalde hier altijd de veel vuurwerk, de buurtaktie ook wel genoemd, je haalt voor 500 euro en je krijgt er voor 250 euro bij en dan kan je kiezen uit Profi en Maxx line! geweldig de eigenaar edwin is een toppertje kan je overal mee praten betreft vuurwerk en heb er zeker verstand van, sms hem nu al of zijn showroom en folder al bijna klaar zijn!

Een vraag aan vuurwerkmagazijnzevenkamp.. wat is dit jaar jullie nieuwe aktie,

ik hoop te horen van jullie

groeten milesclan. beter gezegd melvin

Als de showroom klaar is lig ik voor de deur bij VWM7K. Altijd genieten daar.
Ik hoop wel dat Edwin ons laten weten waneer het zover is...

Hahhaa rustig jongens.
Het nieuws komt vanzelf wel naar voren.
We zijn druk bezig om er weer een top jaar van te maken, alleen heb geduld.

groetjes jp

Ja, dat heb ik inmiddels begrepen....

jammer, maar we willen alleen het beste.
Dus of super goed of niet.

Bedankt voor de oplettendheid.

met vr. gr.

Edwin

Laatst bewerkt:
Het leek mij juist een supergoed product, en ik had hem ook supergraag gewild,
maarja,
de keuze is gemaakt,
het zei zo

Edwin, de Binkies zullen ook als warme broodjes over de toonbank gaan. Hele goede singel shot.
Als je volgend jaar wel de Dragon Thunder hebt, dan heb je in mijn ogen de twee beste singel shot knalmortiertjes in huis!

ik was net bij vuurwerkmagazijn7kamp en ze vertelde me dat ze ook Binkies gaan verkopen dit jaar. ik weet al waar ik mijn vuurwerk ga halen dit jaar,
ze hebben namelijk ook bonfire.

Ik heb vandaag contact gehad met de eigenaar van vuurwerkmagazijn7kamp en we hebben een afspraak gemaakt om binnenkort daar langs te gaan, iets wat ik graag doe omdat het altijd gezellig is bij Edwin.

Hij vertelde dat de showroom al bijna klaar is, iets wat wij zeker zullen gaan zien en jullie daarover zullen berichten.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan