Meeting met Vuurwerkmagazijn7kamp
Meeting met Vuurwerkmagazijn7kamp
Op 5 mei tijdens de meeting in Hilversum ben ik in gesprek gekomen samen met Arjan (Torrr) en Fred (Moontan) met Edwin van Vriesland eigenaar van vuurwerkmagazijn7kamp.
Na een gezellige avond met volop gesproken te hebben over vuurwerk en het genieten van de nodigde Edwin ons uit om eens langs te komen.
Zogezegd zo gedaan en ik heb een afspraak gemaakt voor zaterdag 5 juni en Fred en Arjan uitgenodigd om mee te gaan.
na een ontvangst door zijn vader en Edwin zelf, werden we rondgeleid door zijn bedrijf met de werkzaamheden wat ze doen buiten het vuurwerkseizoen.
Ook werdt er verteldd dat het bedrijf om te bouwen tot een volwaardige vuurwerkwinkel een maand tijd in beslag nam, maar dan heb je een winkel wat vuurwerk uitstraalt.
En dat na het verkoop van vuurwerk nogeens 3 weken in beslag nam op alles op te ruimen.
Daarna nam Edwin ons mee naar het hart van ieders vuurwerkwinkel en waar ons hart ook harder van gaat bonken de BUNKERS zowel opslag als voorraadbunkers.
Voordat wij de bunkers ingingen liet Edwin ons met gepaste trots zijn folder zien en poseerde voor ons met de extreem colour salute met zijn eigen label van vuurwerkmagazijn7kamp.
We hebben uiteraard alle collecties gezien en hebben na de rondleiding met elkaar nog een lang gesprek gehad met drankje over.. je raadt het al VUURWERK.
Tevens kunnen Fred en ik jullie vermelden dat wij samen met Edwin bezig zijn om te kijken of er dit jaar een meeting met een show speciaal voor VWC leden zal komen.Hierover gaan wij met Edwin binnenkort om de tafel zitten.
Ik heb Edwin leren kennen als een man met een passie voor vuurwerk en een eerlijk man, Edwin hardstikke bedankt en ook je vader