Vuurwerkland/vuurwerktotaal Giezen Hoogkerk

De site is gedeeltelijk online zo te zien. Dit jaar is het vuurwerkhol geworden, zie nog niet echt prijzen waar ik warm van word....helaas. Misschien nog een leuke freakactie?

Vuurwerkhol is een andere winkel in Nieuwekerk a/d IJssel waarmee webshop tijdelijk soort van overlapt, terwijl ze ermee bezig zijn.

Site is nog laaaaaaaaang niet compleet, enkel Royal tot nu toe, en er kan nog niet besteld worden. Over een (dikke) maand zal de boel klaar zijn, en het gewoon Vuurwerktotaal Hoogkerk heten :wink:

]als één van de 4 importerende verkooppunten, Road To China meer dan voldoende op voorraad www.vuurwerkgiezen.nl
Denk wel dat deze snel uitverkocht zal worden, net als de immortal gold van vorig jaar.

Had de winkel nog gemaild waarom ze de nieuwe rubro collectie (cakeboxen 2013) niet erop hadden staan. Deze gaan ze helaas niet aanbieden, maar er is wat dat betreft genoeg keus op de site, aangezien royal en zena ook mooie cakeboxen hebben.

Jij ook al? :D Eerste folder dit jaar binnen, woohoo! Vanaf volgende week maar verkooppunten affietsen :D Ik doe er niks mee, maar het stelt gerust de stapel onder tafel te hebben liggen. Pyroziekte.

Ongeveer zelfde verhaal. Waarom zo'n focus op die gratis producten, maxwell? Ga anders even bij Erik langs als je wilt bestellen, dan komen jullie er wel uit :wink:

Ongeveer zelfde verhaal. Waarom zo'n focus op die gratis producten, maxwell? Ga anders even bij Erik langs als je wilt bestellen, dan komen jullie er wel uit :wink:

Ik wil gewoon het meeste voor mijn geld. Om die reden is gratis vuurwerk belangrijk, maar niet minder dan korting.

Aha, ik snap. Ik ben nooit zo geïnteresseerd in wat men mij gratis opdringt. Ik heb liever korting of een gratis product die ik in samenspraak met de winkelier zelf kies :D om mijn part voor minder waarde maar dan weet ik tenminste zeker dat ik iets tof in handen heb, wat met het standaard gratis spul niet altijd zo is.

Back
Bovenaan