Vuurwerkland/vuurwerktotaal Giezen Hoogkerk

De folder is digitaal HIER te downloaden. Fysieke folder wordt in week 50 bezorgd. De website wordt nog aldoor hard aan gewerkt...

Prachtassortiment! Als Giezen zo doorgaat zal'ie in de komende jaren waarschijnlijk een grotere verkooplocatie moeten vinden. Niet alleen zal de ruimte om dummies te tonen te klein worden, maar met zo'n assortiment zal het halve noorden hier heen willen om vuurwerk te halen.

Och, nóg wat meer fietsen eruit voor een nóg grotere toonzaal :p Qua opslag zit het goed; heeft nieuwe bunker bij laten bouwen dit jaar en heeft nu dus 2 onverpakt bunkers en 1 verpakt bunker! Die vergrote opslagmogelijkheid heeft dus ook de weg vrijgemaakt voor zo'n uitbreiding van het assortiment :)De service zal daardoor ook van hoge kwaliteit blijven omdat ze nog meer bestellingen eerder klaar kunnen zetten. Yupz, Giezen is weer goed bezig!

De site is online! Moontan op FPM ontdekte dat het www.vuurwerkgiezen.nl is voor nu, later ook doorgelinkt van de eigenlijk url www.vuurwerktotaal-hoogkerk.nl

Helemaal bestellen wil nog niet, iDeal moet nog ingeschakeld worden; dat zal waarschijnlijk morgen wel rond zijn. Maar dat winkelmandje kun je alvast vullen en klaarzetten tot dat geregeld is :)

Laatst bewerkt:
Nog niet joh? Tja, dat iDeal is iets wat niet in Giezens handen ligt; gebeurt van buitenaf. Hij kan ze enkel een communicatieve trap onder de kont geven...

Geile showroom!

Etalage:
Giezenetalage.jpg

Entree:
Giezenvoorruimte.jpg

Overzicht als je binnenkomt, met Erik + klant op de achtergrond; geen idee of hij daar blij mee is anders hoor ik 't wel weer :D
Giezenoverzicht.jpg

Verkoopbalie:
Giezenbalie.jpg

Vuurwerktotaal:
GiezenVWT.jpg

Zena:
en toen mocht ik geen foto's meer toevoegen, verder in volgende post!

Leuke winkel altijd om even langs te gaan! Parkeren is daar niet altijd geweldig maarja :)

Zal dit jaar de 29e wel even weer bij Giezen kijken.

Iemand enig idee hoe het online bestellen bij deze winkel verloopt?
Heb namelijk besteld en betaald maar verder geen ''ophaalbewijs'' of whatever gekregen, neem aan dat ik heen kan gaan en mijn order nummer+ naam (evt ID) kan laten zien en me spul meekrijg?

Ben niet bekend met het online bestellen daar, maar als je wel een order nummer hebt zal het goedkomen, en neem aan dat je wel een bewijs van betaling hebt gehad omdat dat via iDeal is gedaan? Misschien voor je eigen gevoel van zekerheid die even printen en meenemen?

Zijn verder geen lui die moeilijk doen, als jij besteld en betaald hebt zal het in hun systeem zijn doorgekomen, die heb ik zelf werkend gezien en daar zaten ze zelf ook bovenop, duzzzz; komt goed!

Maar nie zo prettig gevoel om geen concreet afhaalbewijs te hebben om mee te nemen, snap je punt, en aangezien ze meelezen kunnen ze daar weer wat mee :wink:

Ik ga d'r ook over een paar uurtjes heen voor 'tha motherload'; verheug me d'r op!!!

Ben niet bekend met het online bestellen daar, maar als je wel een order nummer hebt zal het goedkomen, en neem aan dat je wel een bewijs van betaling hebt gehad omdat dat via iDeal is gedaan? Misschien voor je eigen gevoel van zekerheid die even printen en meenemen?

Zijn verder geen lui die moeilijk doen, als jij besteld en betaald hebt zal het in hun systeem zijn doorgekomen, die heb ik zelf werkend gezien en daar zaten ze zelf ook bovenop, duzzzz; komt goed!

Maar nie zo prettig gevoel om geen concreet afhaalbewijs te hebben om mee te nemen, snap je punt, en aangezien ze meelezen kunnen ze daar weer wat mee :wink:

Ik ga d'r ook over een paar uurtjes heen voor 'tha motherload'; verheug me d'r op!!!
Dit stelt me dan gelukkig weer een beetje gerust, zit er inderdaad aan te denken om gewoon die internet pagina af te drukken haha. Maar heb zo'n gevoel dat dit een pracht dag gaat worden.
In ieder geval nog bedankt voor het posten! :)

Dit stelt me dan gelukkig weer een beetje gerust, zit er inderdaad aan te denken om gewoon die internet pagina af te drukken haha. Maar heb zo'n gevoel dat dit een pracht dag gaat worden.
In ieder geval nog bedankt voor het posten! :)

Ik heb in ieder geval de internetpagina even uitgeprint (onder 'Mijn account - Bestellingen'), want ik vond het ook wel een beetje raar dat er niet nog een elektronische bevestiging was gestuurd.

Zal wel goedkomen, is altijd prima geregeld bij Giezen.

Ik heb in ieder geval de internetpagina even uitgeprint (onder 'Mijn account - Bestellingen'), want ik vond het ook wel een beetje raar dat er niet nog een elektronische bevestiging was gestuurd.

Zal wel goedkomen, is altijd prima geregeld bij Giezen.
Ben uiteindelijk met goede hoop heen gegaan zonder wat geprint te hebben, kwestie van me order nummer noemen en toen ging die arme man aan het werk voor mij, vertelde mij nog zich kapot te zweten door die zware doos van mij hahaha.
Nee geweldige service hier, kom zeker volgend jaar terug!
Mocht er iemand van Giezen meelezen, bedankt voor de top service mannen! en ik wens jullie allen een voorspoedig 2013, tot volgend jaar!

Fijn om te horen, Crownking!

Ik heb me d'r ook vermaakt. Het was even zoeken (ik weet hoe de bunkers er zónder bestellingen uitziet, en dan nog mét de boel zoeken...? omg...) en toen liepen Erik, Martijn en volgens mij Richard m'n pa en mij te helpen de kofferbak vol dozen te laden. Topservice, zoals altijd. Lekkere kop koffie onder 't wachten...bestelling perfect compleet, nog even Tequila en wat brilletjes d'r bij gescoord...TOPwinkel! Bedankt, luitjes!

toch wel jammer dat ze de bestellingen niet samen met je controleren.

Mistte een pakje thunder smoke kwam ik thuis achter. En ook de gratis cake klopte niet. Er was een defect op de site waardoor je altijd de kleinste gratis cake kreeg( ben naam even kwijt), ik gemaild of het klopt en kreeg keurig mailtje terug dat ze wel zouden zorgen dat ik de goede kreeg. thuis aangekomen toch de verkeerde mee gekregen.

Wel genoten van de mooie grote winkel en de treasure island van bonfire

Ben vorig jaar nog bij giezen geweest. Was ook van plan hier mijn vuurwerk te kopen maar moest onverwacht werken rond oud en nieuw, dus kon helaas niet doorgaan. Aangezien ik in de scheepvaart werk. Maar moet wel zeggen, een top zaak. Gezellig kletsen over vuurwerk en werd goed geinformeerd over producten. Hele nette en overzichtelijk showroom en zo merk je ook de passie die giezen heeft op het gebied van vuurwerk. Kortom:echt een leuke, nette en mooie zaak met een mooie uitstraling en top personeel.

Hoogst waarschijnlijk ben ik komend oud en nieuwe vrij en ben dan zeker van plan hier mijn vuurwerk te kopen.

giezen!! Tot december :) topzaak hebben jullie.

Back
Bovenaan