Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De site is online! Moontan op FPM ontdekte dat het www.vuurkwerkgiezen.nl is voor nu, later ook doorgelinkt van de eigenlijk url www.vuurwerktotaal-hoogkerk.nl
Helemaal bestellen wil nog niet, iDeal moet nog ingeschakeld worden; dat zal waarschijnlijk morgen wel rond zijn. Maar dat winkelmandje kun je alvast vullen en klaarzetten tot dat geregeld is![]()
Dit stelt me dan gelukkig weer een beetje gerust, zit er inderdaad aan te denken om gewoon die internet pagina af te drukken haha. Maar heb zo'n gevoel dat dit een pracht dag gaat worden.Ben niet bekend met het online bestellen daar, maar als je wel een order nummer hebt zal het goedkomen, en neem aan dat je wel een bewijs van betaling hebt gehad omdat dat via iDeal is gedaan? Misschien voor je eigen gevoel van zekerheid die even printen en meenemen?
Zijn verder geen lui die moeilijk doen, als jij besteld en betaald hebt zal het in hun systeem zijn doorgekomen, die heb ik zelf werkend gezien en daar zaten ze zelf ook bovenop, duzzzz; komt goed!
Maar nie zo prettig gevoel om geen concreet afhaalbewijs te hebben om mee te nemen, snap je punt, en aangezien ze meelezen kunnen ze daar weer wat mee
Ik ga d'r ook over een paar uurtjes heen voor 'tha motherload'; verheug me d'r op!!!
Dit stelt me dan gelukkig weer een beetje gerust, zit er inderdaad aan te denken om gewoon die internet pagina af te drukken haha. Maar heb zo'n gevoel dat dit een pracht dag gaat worden.
In ieder geval nog bedankt voor het posten!![]()
Ben uiteindelijk met goede hoop heen gegaan zonder wat geprint te hebben, kwestie van me order nummer noemen en toen ging die arme man aan het werk voor mij, vertelde mij nog zich kapot te zweten door die zware doos van mij hahaha.Ik heb in ieder geval de internetpagina even uitgeprint (onder 'Mijn account - Bestellingen'), want ik vond het ook wel een beetje raar dat er niet nog een elektronische bevestiging was gestuurd.
Zal wel goedkomen, is altijd prima geregeld bij Giezen.