Vuurwerkland/vuurwerktotaal Giezen Hoogkerk

Daarnaast ken ik Erik de Eigenaar persoonlijk goed.

Je zou hem dan toch eens als tip kunnen geven om VWC ledenkorting te gaan regelen.. Weet zeker dat daar animo voor is! Win-Win situatie creëren toch? Hij meer omzet, wij meer vuurwerk, want zo gaat het altijd met kortingen! Ik wacht af..

Nieuws van Vuurwerktotaal Hoogkerk!

Giezen gaat dit jaar de volgende collecties verkopen:
* Vuurwerkvisie/Zena (Original, Herlat, Choeet, Vuurwerktotaal, Barely Legal enz.)
* Rubro
* Royal Fireworks

en er broeit een leuke freakactie...hoe of wat wordt terzijnertijd bekend.

3 november om 18u is er een show (200+ cakes) als opening van Het Hoogkerker Muziek Spektakel.

Laatst bewerkt:
Dus Bonfire gedumpt en in plaats daarvan Rubro en Royal? Hulde! Goede beslissing van Giezen. Ze hebben toch mooi een paar jaar de goede Bonfire generatie verkocht en gaan nu naar de volgende topmerken. En wederom de enige in Groningen die merken verkoopt die niemand anders in de omgeving voert. Prachtontwikkeling!

Ik weet wel waar ik heenga. Bedankt Richardus!

Ben benieuwd wat Giezen gaat doen, een leuke korting voor Vuurwerkvisie is altijd goed! :D

En gaaf dat er nu een Rubro dealer in Groningen is!

Nieuwe webshop en folder (15+ pagina's, lol) zijn in de maak! Zaterdag as 18u show bij de welbekende Hoogkerker plas en niet lang daarna (weekje ofzo? 2 max?) gaat de bestellingbeer los!

Niet concreet, meer in de zin van; folder ('krant' eerder haha; 16 pagina's, strak vormgegeven) is er eind komende week waarschijnlijk, week d'r op de 4-in-1 webshop klaar. Ik gil wel als er wat is :p

Misschien ook wel geinig om te verklappen dat Giezen de laatste dozen knalgrondbloemen van Original heeft geconfisqueerd :p Geloof dat per pakje de prijs nu €3,95 is, en per 10 gaat daar nog wat af :)

Event boxen gaan voor de minimumprijs, Royals 'Galaxy Collection' wordt ook verkocht net als de nieuwe 25gr. per shot cakes van Vuurwerkvisie.

Zijn jullie weer wat lekker gemaakt :p nog even geduld, d'r wordt keihard gewerkt achter de schermen om alles soepel en zeker te laten lopen!

Niet concreet, meer in de zin van; folder ('krant' eerder haha; 16 pagina's, strak vormgegeven) is er eind komende week waarschijnlijk, week d'r op de 4-in-1 webshop klaar. Ik gil wel als er wat is :p

Duurt allemaal wel heel lang! Bijna alle grote verkooppunten hebben onlineshop al lang open.. Denk dat Erik redelijk wat inkomsten misloopt van de "freaks/liefhebbers" die voor de zekerheid elders hun bestelling plaatsen ( immortal gold enz.),

Mwah, zoveel is er nog niet open hier!

Maar klopt hoor, het duurt allemaal langer dan verwacht/gehoopt/gewenst. Alles is in de afrondende fase maar liep allemaal niet helemaal soepel zoals gewenst en Erik is iemand die geen onafgemaakte zaken in gang zet; alles moet op zeker goed zijn voor hij de toko opengooit.

Ik durf geen belofte te doen qua webshop, de hoop ligt op dit weekend/begin volgende week...

Nou, we gaan het zien. Bestel het liefst bij Erik, maar met hetzelfde gemak rijd ik naar Gorredijk en Koekange ( tevens hebben ze daar leuke korting).

Is er al iets bekend over een leuke kortingsactie?
En geen demo dit jaar toch? Na het debacle van de laatste demo en de daarbij behorende kosten??

Nou, we gaan het zien. Bestel het liefst bij Erik, maar met hetzelfde gemak rijd ik naar Gorredijk en Koekange ( tevens hebben ze daar leuke korting).

Is er al iets bekend over een leuke kortingsactie?
En geen demo dit jaar toch? Na het debacle van de laatste demo en de daarbij behorende kosten??

De show is al geweest.

Die in december eerst was, ik bedoel niet die van het muziekfeest. Daar werden toch ook geen nieuwe spullen geschoten??

Die in december eerst was, ik bedoel niet die van het muziekfeest. Daar werden toch ook geen nieuwe spullen geschoten??

Giezen heeft überhaupt nooit een demo geschoten! Altijd gewoon een show.

Die bij het muziekfeest is de enige show die Giezen geeft dit jaar.

Back
Bovenaan