Vuurwerkland Steenbergen

in rotterdam geweest alles stond klaar alleen pijlen ontbraken.
die werder weer terug gevonden.
tot me oog viel op een dummy sticker op een cake.
hij voelde wel goed aan maar toch een andere gekregen.
top service top prijzen

Na het fiasco bij Haokan (4.5uur wachten) vandaag had ik eigenlijk weinig zin meer om mijn bestelling bij vuurwerkland op te halen.

Echter was alles tiptop geregeld in Rotterdam. Vriendelijk werd ik ontvangen en alles stond al klaar achter de balie. Even lijst samen doorlopen en met 2 minuten stond ik weer buiten met alle producten.
De afgekeurde Cruelty werd vervangen door cake e uit de Cruel traction. Prima oplossing.

Uitstekende prijzen en goede service, mijn complimenten!

Ging uiteraard weer gesmeerd. Vannacht als eerste present om half 12 :D
Lege winkel toen maar al snel kwamen de freaks binnen. De medewerkers waren weer heel behulpzaam, veel oude collega's van me. Ben ondertussen al kind aan huis door. Bestelling klopte weer helemaal.

Stilte voor de storm, blijft een prachtige showroom :)

20161228_232457.jpg

20161228_232501.jpg

20161228_232502.jpg

20161228_232507.jpg

20161228_232509.jpg

20161228_232513.jpg

Vanochtend terug geweest voor mijn overige bestellingen, lekker druk hoor. Mooi om al dat vuurwerk de deur uit te zien gaan.

Voor ik het wist stond het weer klaar, nodige vervangers gekregen, helemaal prima.

Niks dan lof over deze winkel.

Wat nu in Pijnacker gebeurde was dus ook hier in 2010, weet het nog goed, uren lang wachten, en zo zie je maar het is nu al weer jaren een topzaak.

Fijne jaarwisseling voor alle medewerkers en klanten. :thumbsup:

VWL Steenbergen (afhalen Rotterdam) aardig personeel, makkelijk parkeren en na controleren alles aanwezig en ondanks me grote bestelling zo weer buiten :)

Alle perfect, jammer dat er al relatief veel grote cakeboxen waren uitverkocht in de losse verkoop. Bestelling via Freaksite verliep vlekkeloos. Alles voorradig. Kom hier al jaren, lijkt steeds beter te worden. Denk dat volgend jaar dit mijn favoriete zaak zal worden mbt freakbestellingen. Heeft weinig zin om dit te veel uit te spreiden over diverse winkels als Steenbergen een mooie uitgebreide aanbod heeft met mooie prijzen.

Gisteren in Rotterdam mijn bestelling opgehaald. Waren vroeg klaar in Pijnacker, en daarom te vroeg in Rotterdam, de winkel moest nog openen (was ff wennen, haha). Bestelling was snel gevonden, en buiten m'n bestelling gecontroleerd. Alles was aanwezig behalve de twee Cruelty's, maar daar had ik al rekening mee gehouden. In plaats daarvan 2x cake D van de Cruel Traction meegekregen. Prima vervanger, al mist deze wel de salvo's.

Bestelling van een vriend van mij konden ze niet vinden, en werden in eerste instantie naar Steenbergen verwezen. Dat zagen we alleen niet zitten, dus werd even gebeld naar Steenbergen. Bestelling bleek toch in Rotterdam te moeten zijn, en bleek uiteindelijk onder de balie te staan. Zijn bestelling was compleet, inclusief 3x Cruelty's (hij had ze eerder besteld dan mij).

Ondanks dat we bijna naar Steenbergen werden gestuurd, prima geholpen verder, en komen we volgend jaar ook gewoon weer terug!

Prima geholpen in Steenbergen, was goed druk in de winkel toen wij er waren maar binnen 15 minuten hadden we ons vuurwerk, alles helemaal compleet. Showroom ziet er ook mooi uit! Klein puntje, de aanmeld balie is recht naast de ingang maar als het druk is wordt de hele ingang geblokkeerd terwijl er nog zat ruimte in de winkel is. Misschien deze verplaatsen of een duidelijke wachtrij maken zodat de ingang niet meer geblokkeerd wordt want het is dan ook onhandig om met je vuurwerk naar buiten te lopen omdat je dwars door die rij moet.
Verder gewoon een top zaak hoor!

Dit jaar weer bij VWL Steenbergen. Spullen uit de outlet en wat nieuwe boxen als de Bad ass box. Maat van me had de transbomber. Ook weer gebruik gemaakt van de freakactie. Wederom goed geholpen. Ramon en team, de beste wensen en tot later dit jaar!

ps wanneer start de outlet?

Was weer keurig geregeld net als vorig jaar!
Bestelling compleet en ook 4 crueltys erbij gelukkig.
Volgend jaar weer van de partij. de outlet mag online van mij!
Fooi van December is toch weer binnen:p

Dit jaar voor het eerst besteld bij steenbergen via de outlet, in de nacht van 28/29 dec bestelling afgehaald, de bestelling was helemaal compleet en kreeg alles geleverd wat ik had besteld ook de cruelty, na aflevering hielpen ze met controleren en liep er iemand mee om het vuurwerk naar de auto te brengen top, als er dit jaar weer leuke aanbiedingen zijn kom ik zeker aan het einde van het jaar weer wat halen !!

Het is pas 5 januari maar ben nu al benieuwd wat er dit jaar allemaal in de uitverkoop komt?
ben zo tevreden over steenbergen dat ik dit jaar weer terug komt met ophaal in rotterdam hihi :cool:

Dit jaar wederom ook in steenbergen geweest, alles prima geregeld, ik stond met 10 minuten weer buiten . Ga zo door zou ik zeggen !

top winkel! heb t opgehaald in Rotterdam en het moment dat we binnen kwamen werd toevallig me naam geroepen en stond alles al klaar, hoe dat kon geen flauw idee haha maar heel fijn uiteraard. wat hierboven al gezegd is indd alles netjes gecontroleerd mochten de steekkar gebruiken om naar de auto te lopen. jullie zien mij volgend jaar weer terug :yes:

Ik heb dit jaar voor het eerst een bestelling geplaatst bij Vuurwerkland Steenbergen, afhalen in Rotterdam. Ik heb gebruik gemaakt van de freakacties en ik vind de service hierbij dik in orde. Ik heb Ramon weleens een mail gestuurd en kreeg daar keurig antwoord op. Een maat en ik waren al om 8:40 uur in Rotterdam, maar we moesten nog even wachten tot 09:00 uur. Klokslag negen uur mochten we naar binnen en de bestelling stond klaar. Beiden bestellingen moesten we zelfstandig en buiten controleren. Bij mij ontbrak er 1 artikel. Dit is verder keurig opgelost. Ik kreeg helaas niet de Cruelty mee, maar heb daarvoor de Cruel Traction cake B gekregen (vind ik overigens de mooiste van de Cruel Traction). Wel jammer, want had al in januari en mei de betreffende Crueltys besteld. Mensen die hem in oktober hadden besteld kregen ze wel mee. Heb hier nog even over gesproken met een medewerker en hij heeft keurig uitgelegd hoe dit tot stand kwam. Nogmaals vond de Cruel Traction cake B een waardige vervanger en we gingen dan ook met een positief gevoel weg. Zeker voor herhaling vatbaar. Een tip: de showroom is niet heel groot en daardoor moest het controleren buiten plaatsvinden. Misschien is het een idee om wat meer tafels neer te zetten en eventueel een partytent.

Net even zitten kijken in topic van 2016 maar daar begon het ook pas de 28ste dus denk dat dit jaar wel weer zo zijn.. dus even afwachten nog denk ik zo

Ook al ben ik zelf ook wel heel erg benieuwd :)

Back
Bovenaan