Vuurwerkland Steenbergen

Is de Crackling Chry 2.0 (Crackling Fan) uitverkocht? Hij is namelijk al een tijd niet meer in het winkelwagentje te plaatsen, maar heeft geen 'uitverkocht' erbij staan. Ook is hij via de freaksite nog wel in het winkelwagentje te plaatsen.

Hij is weer aangevuld in de webwinkel en dus weer te bestellen.

Even een vraagje over de Massive. Welk productiejaar heeft deze? Het schijnt dat de 2015 batch van vuurwerktotaal producten niet heel goed is, al weet ik niet zeker of dat met de Massive ook het geval is. Daarom even het zekere voor het onzekere nemen, de 2014 productie zou sowieso goed moeten zijn :D

De Massive was vorig jaar bij ons alleen via de Burn- It webwinkel te bestellen en hadden wij daarom in beperkte voorraad leverbaar en natuurlijk ook uitverkocht. Alle winkeliers moeten de producten van VuurwerkTotaal nog binnenkrijgen, dus dat zal productiejaar 2015 worden.

Even een vraagje over de Massive. Welk productiejaar heeft deze? Het schijnt dat de 2015 batch van vuurwerktotaal producten niet heel goed is, al weet ik niet zeker of dat met de Massive ook het geval is. Daarom even het zekere voor het onzekere nemen, de 2014 productie zou sowieso goed moeten zijn :D

Er is naar alle waarschijnlijkheid 1 artikel minder goed en jij zegt dat de gehele batch niet goed is ??!:bonk: Ik denk dat de 2015 massive het ook goed zal doen vuurwerkvisie kennende

Er is naar alle waarschijnlijkheid 1 artikel minder goed en jij zegt dat de gehele batch niet goed is ??!:bonk: Ik denk dat de 2015 massive het ook goed zal doen vuurwerkvisie kennende

Ik had nog wat filmpjes van deze deno opgezocht en er waren meerdere producten die niet zo goed presteerden. Ook mensen die de demo zelf hadden gezien merkten dat op. Maargoed, bijna 31 dec en de kruitstress slaat weer toe, waarschijnlijk hoef ik me idd nergens druk over te maken.

hmm... ik wou ook net de laatste paar massive's bestellen bij mn dealer. alleen begin ik nu wel weer erg te twijfelen -,-

Hij is weer aangevuld in de webwinkel en dus weer te bestellen.

Hij is besteld, bedankt!

Even een vraagje he, ik had al 2 eerdere bestellingen staan in het tijdvak 29 december 13:00-15:00. Deze was nu niet meer selecteerbaar, kan ik wel tegelijk mijn bestellingen ophalen?

En komen er nog andere kortingsacties t/m de 28e?

Hij is besteld, bedankt!

Even een vraagje he, ik had al 2 eerdere bestellingen staan in het tijdvak 29 december 13:00-15:00. Deze was nu niet meer selecteerbaar, kan ik wel tegelijk mijn bestellingen ophalen?

En komen er nog andere kortingsacties t/m de 28e?

Stuur even een mailtje naar [email protected] dan kunnen we er vast wel uitkomen!

Op de valreep hebben wij nog een mooie voorraad van de Return of the Phoenix kunnen bemachtigen! Deze hebben wij nog kunnen toevoegen aan de webshop voor een mooie actieprijs, maar sla snel je slag!

http://www.vuurwerkland-steenbergen.nl/artikel/return-of-the-phoenix-underground

woeste cake deze Return of the Phoenix. Deze screamer cake met woeste, rauwe huilers maken je als echte freak stapelgek om bij te huilen zo goed!

Deze stunt aanbieding telt niet mee bij berekening van het aankoopbedrag voor de gratis vuurwerk actie tijdens de voorverkoop.

Soort product : Multishot cake
Aantal schoten : 35
Kruit gewicht : 473 gram

Bekijk nu ook onderstaande effectvideo van dit product!

Nu voor €25,00 (advies verkoopprijs 32,50

Laatst bewerkt:
Heel mooi, misschien bestel ik er nog eentje bij! Waren deze trouwens niet €20,- via undergroundvuurwerk.nl?

Dat klopt. Dat was de voorverkoopprijs via Underground (Wolff, dus de importeur zelf), nu zit er weer een schakel tussen dus moet de prijs ook wat omhoog. Alsnog staat hij nu in de webwinkel voor een lagere prijs dan tijdens de verkoopdagen.

In mijn ogen is zelfs die prijs nog onwijs goed voor zo´n geweldige herriebak!

Alleen het karton is al €25 waard! Wat een groot apparaat!

Ter vergelijking:
image.jpeg

Bron = return of the Phoenix topic, post #70 van @knalgoedvuurwerk

Ik heb een vraag: ik heb een bestelling gedaan maar bij de afhaaltijden op 29 december kon ik niet meer vanaf 10 uur selecteren dus heb ik maar tussen 15.00 & 17.00 geselecteerd maar ik ben juist s' ochtends in de buurt dus wil tussen 10 en 12 mijn bestelling ophalen kan dat? Ik heb dit ook al bij de opmerkingen gezet maar wil wel even duidelijkheid.

Zo de bestelling is binnen en kon het niet laten om vast 2 glitter boxen door te lonten, scheelt weer werk. Zeer snelle en nette service! In 2009 of 10 geweest en dat was toen een ramp. Sindsdien niet meer besteld maar ik ben blij dat ik de "gok" genomen heb. Puik werk Ramon en crew! Nog een return of the phoenix op de kop getikt in de losse verkoop. Volgend jaar ben ik zeker weer klant bij jullie.

Zo alles is weer binnen en compleet. Complimenten weer. En toch nog twee Return of the Phoenix meegenomen :)

Steenbergen bedankt weer voor alles, tot volgend jaar!

Back
Bovenaan