Vuurwerkland Steenbergen

Ik heb een groot aantal boxen bij jullie besteld. Worden de kooien daarvan door jullie verwijderd of moet men dat zelf nog doen ? Ik hoop op het 1e anders word het nachtwerk haha.

Ik heb hier vorig jaar besteld en toen zat alles er nog omheen ,denk ook dt het onbegonnen werk is om alle kooien eraf te halen.
En ik vind het ook wel leuk om zelf te doen.

Normaal gesproken worden alle kartons en cakeboxen zonder kooi door ons geleverd. Ik zie dat dit in bovenstaand geval helaas fout is gegaan, excuses hiervoor! Mocht je bij het afhalen zien dat een of meerdere boxen/kartons alsnog in de kooi zitten dan horen we het uiteraard graag! We halen de kooi er dan direct voor je af. :)

Ik heb ook een mooi ritje voor de boeg. In de vroege voorverkoop al Zenaboxen besteld en omdat er zoveel moois in de collectie zit, ook via de freaksite ook nog een extraatje. :D

Even een vraagje, ik heb voor 29 december in Rotterdam een bestelling geplaatst maar op de website kan ik nu alleen nog 30 december selecteren.
Is er een mogelijkheid om als ik nog wat bestel dit op te halen op de 29ste (moet ik dat per mail even doen of zit het echt vol).

Pagina 100 van deze fantastische winkel. Gefeliciteerd! Vanmiddag even op bezoek geweest bij Ramon en ze zijn volop aan het voorbereiden op de verkoopdagen; dummy's worden neergezet, de balies worden opgebouwd, de bestellingen worden gecontroleerd en zelfs de suiker bij de koffie-automaat wordt bijgevuld.

Het voelde goed om weer 'thuis' te zijn. Een impressie van vanmiddag, de komende tijd zal de winkel verder aangekleed gaan worden.

20151205_145752.jpg

20151205_145825.jpg

20151205_145844.jpg

20151205_145848.jpg

20151205_145857.jpg

20151205_145908.jpg

20151205_145916.jpg

20151205_145943.jpg

20151205_145947.jpg

20151205_150035.jpg

:bye:

Nog een sneakpreview van de folder:

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de foto's vuurwerkkoning, ziet er goed uit zoals altijd bij Steenbergen.

Super bedankt voor de foto's! Zoals elk jaar weer een snoepwinkel voor volwassenen! Nog even en we staan er weer.

Even een vraagje, ik heb voor 29 december in Rotterdam een bestelling geplaatst maar op de website kan ik nu alleen nog 30 december selecteren.
Is er een mogelijkheid om als ik nog wat bestel dit op te halen op de 29ste (moet ik dat per mail even doen of zit het echt vol).

Dit is vandaag en morgen nog mogelijk! Je kan dit gewoon via de website bestellen en er een mailtje achteraan sturen dat je dit tegelijk met je andere order(s) wilt ophalen! :)

www.vuurwerklandfreaks.nl

12316227_989501504472426_240844900791427596_n.jpg
Ramon klein tipje van de sluier:p:D of moeten we wachten tot zondag

Edit: zie het nu op de site staan ben benieuwd naar de discountdeals:D

Laatst bewerkt:
Je was me net voor!

Deze zondag is het weer zover: DISCOUNTDAY!

Sinds donderdag telt Vuurwerkland-Steenbergen.nl al af naar de dag van zondag. Vandaag kunnen we eindelijk onthullen wat er staat te gebeuren: zondag is het namelijk Vuurwerkland-Steenbergen.nl Discountday!

Alleen aanstaande zondag 13 december ontvangt iedereen maar liefst 7% extra korting op een bestelling én krijgt u een extra gratis Night Crush multishot cake bovenop het normale gratis vuurwerk! Daarnaast kunt u profiteren van maar liefst 6 extra #discountdeals welke wij aanbieden tegen een prijs waar ze het in China bijna niet voor kunnen maken! We hopen dus dat u ons advies heeft opgevolgd om de afgelopen dagen zuinig aan te doen!

De 7% korting en de extra gratis Night Crush multishot cake wordt aanstaande zondag zowel online als in onze winkel gegeven. Bestelt u online, dan wordt de extra korting direct verrekend in uw winkelwagen! Ook de speciale discountdeals en winactie's zijn zowel online als in de winkel van toepassing.

Naast de korting zijn er zondag nog talloze andere winactie's en aanbiedingen. Zo maakt iedereen die zondag een bestelling plaatst, zowel online als offline, kans op een mooie prijs. Drie mensen krijgen uiteindelijk de waarde van hun bestelling dubbel uitgekeerd en profiteren dus van een oud & nieuw met dubbel zoveel vuurwerk! De drie prijswinaars van de vuurwerk verdubbeling worden via een nieuwsbericht bekend gemaakt op dinsdag 15 december. De winnaars krijgen daarbij persoonlijk bericht.

Tot zondag!

Hier de link voor de Discountday aanbiedingen!
http://www.vuurwerkland-steenbergen.nl/discountday-2015

Back
Bovenaan