Vuurwerkland Steenbergen

Dit jaar word het weer mooi! De bunker is groter geworden, evenals de showroom! Die waren al groot, maar bleek niet groot genoeg te zijn met de drukte.

Kun je misschien iets meer vertellen wat betreft de bunkers qua opslagcapaciteit etc , leuk ok te horen dat er stappen zijn gezet en ook dat ze groeien is mooi nieuws.

Daar kan Ramon beter op antwoorden. Ik weet nog niet precies wat er allemaal aan meters of kilo's is bijgekomen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat het nog een opslagbunker is speciaal voor alle doorlontcakes/ XXL cakes aangezien er dit jaar tientallen te bestellen zijn bij Vuurwerkland Steenbergen!

Is er al een exacte datum wanneer de gewone site open gaat ?

Volgens de facebook pagina van vuurwerkland komende week!

Vanavond zijn de laatste nieuwe producten voor dit jaar aan ons assortiment toegevoegd. Tijdens de demonstratie van onze leverancier Royal Fireworks zijn weer tientallen geweldige producten geschoten waaruit wij de allerbeste hebben geselecteerd.

Benieuwd naar de uitwerkingen? Onze compleet vernieuwde webshop komt komende week online!

Kun je misschien iets meer vertellen wat betreft de bunkers qua opslagcapaciteit etc , leuk ok te horen dat er stappen zijn gezet en ook dat ze groeien is mooi nieuws.

Onze opslagcapaciteit qua aantal kilo's blijft gelijk. Echter, door de extra bunker hebben wij nu een 2e bufferbewaarplaats (met onverpakt vuurwerk) tot onze beschikking waardoor er meer ruimte is voor bijvoorbeeld het verwijderen van de gaasverpakking die bij de meeste artikelen aanwezig is. Dit levert veel werkgemak op en gaat bovendien veel tijd schelen. Uiteindelijk moet dit resulteren in het (nog) sneller kunnen uitleveren van de bestellingen! :)

Zo ik heb net mijn bestelling gedaan. Echt een super goede service geven jullie wat betreft mail beantwoording en de snelheid daarvan. Er word vriendelijk gereageerd ondanks mijn vele vragen en alleen voor dit ( en de mooie prijzen ) ben ik snel overgestapt naar Vuurwerkland Steenbergen.

Wanneer komt de normale site online?
Heb pas een bestelling gedaan op vuurwerklandfreaks alleen wou er nog graag een karton Big 19 bij.
Alleen gaat deze in de normale verkoop nu ook 130 kosten of daar wel 185?
Of moet ik voor die prijs weer voor 500+ bestellen op vuurwerklandfreaks?
Had ze beter meteen kunnen bestellen maar dacht dat het niet meer in mijn budget zou passen.

Wanneer komt de normale site online?
Heb pas een bestelling gedaan op vuurwerklandfreaks alleen wou er nog graag een karton Big 19 bij.
Alleen gaat deze in de normale verkoop nu ook 130 kosten of daar wel 185?
Of moet ik voor die prijs weer voor 500+ bestellen op vuurwerklandfreaks?
Had ze beter meteen kunnen bestellen maar dacht dat het niet meer in mijn budget zou passen.

Beste Firehunterz,

Uiteraard hoef je niet opnieuw voor 500+ te bestellen, stuur je ordernummer even door naar [email protected] dan maak ik direct een persoonlijke kortingscode voor je aan zodat je het karton big 19 direct voor 130 kunt bestellen!

:bye:

Bedankt voor de reactie en had inmiddels al een mailtje van Ramon gehad met een persoonlijke code dus bedankt hiervoor! Kan ik vanavond na het werk meteen even een karton bestellen.:)

EDIT: Karton is besteld!
Alles wat ik tot nu toe wou bestellen is dus besteld.
Nu hoop ik dat ik me eigen in kan houden om bij de losse verkoop niet nog meer te gaan kopen haha.

Heb nu alleen wel 2 verschillende order nummers maar dat is geen probleem lijkt me als ik beide mailtjes uitprint en meeneem de 29e?

Laatst bewerkt:
Ik ben ook weer terug op me oude nest. Dit jaar heb ik weer besteld bij vuurwerkland Steenbergen en de service is weer top. Duidelijke site die zonder problemen werkt, snelle beantwoording op je mails.
Als het bij het afhalen ook allemaal zo soepel werkt, dan krijgen ze van mij een dikke pluim!

Vuurwerkland Steenbergen is al jaren lang mijn leverancier voor vuurwerk. Elk jaar weer krijg ik daar flinke korting en een berg met vuurwerk! Dit jaar voor het eerst zon grootte cake besteld van hun, kost wat maar hij ziet er op film mooi uit!

Zojuist het filmpje online gezet van de doorlontbox die door Vuurwerkland Steenbergen is ontworpen! Meer informatie over de Celebration Night 120'S Box in dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...rgen-CELEBRATION-NIGHT-120-S-BOX-*NIEUW-2014*

Daar is hij dan! De officiele film van de Celebration Night 120'S box van Vuurwerkland- Steenbergen.

Begint rustig met mooie kleuren, daarna gaat het helemaal los! Verschillende bijzondere effecten, goed tempo en een fantastische finale! Cakes zijn ook los te koop maar als box natuurlijk veel mooier, één keer aansteken en je hebt een hele show tijdens de jaarwisseling!

Tijdelijk in de aanbieding, minus korting op de actieprijs!

Wat vreemd dat Ramon nog niet hier gepost heeft. Op facebook staat sinds uur of 6 vanavond dat de website online is!
Ramon complimenten voor de website! Persoonlijk vindt ik het een stuk beter dan de oude website!

We zitten al weer halverwege in november en dat betekent dat de maand der maanden in rap tempo dichterbij komt, tijd dus voor een update!

Vuurwerkland-Steenbergen.nl
Zoals door sommige van jullie al is opgemerkt is gisteren onze 'normale' website www.vuurwerkland-steenbergen.nl online gegaan. Profiteer ook dit jaar weer van extra voordeel met de weekaanbiedingen en kijk ook eens naar de zeer scherpe openingsaanbiedingen! De freakkorting is niet van toepassing op deze website, wel krijg je bij bestelling via www.vuurwerkland-steenbergen.nl gratis vuurwerk bij je bestelling!

10 jaar Vuurwerkland Vuurwerkshow!
We bestaan dit jaar 10 jaar en dat vieren we onder andere met een knallende vuurwerkshow op 6 december. Mis dit spektakel niet en zorg dat je erbij bent!
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?37863-DEMO-Vuurwerkland-Steenbergen-nl-6-december-2014
http://www.facebook.com/events/1727179430841517/

Prijsvragen & Winacties 2014
Aangezien www.vuurwerkland-steenbergen.nl weer online is gegaan zullen wij binnenkort ook weer starten met onze wekelijkse prijsvragen en winacties. Houdt onze website en facebook pagina goed in de gaten en maak ook (gratis) kans op mooie vuurwerkprijzen!

Freakactie 2014
Uiteraard is het ook nog steeds mogelijk om te bestellen op onze 'liefhebberswebsite' www.vuurwerklandfreaks.nl. Profiteer nu van 30% korting op het gehele assortiment tot en met 1 december 2014!

Tot zover deze update, mochten er vragen zijn dan horen wij dat graag! :)

Back
Bovenaan