Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit jaar word het weer mooi! De bunker is groter geworden, evenals de showroom! Die waren al groot, maar bleek niet groot genoeg te zijn met de drukte.
Is er al een exacte datum wanneer de gewone site open gaat ?
Kun je misschien iets meer vertellen wat betreft de bunkers qua opslagcapaciteit etc , leuk ok te horen dat er stappen zijn gezet en ook dat ze groeien is mooi nieuws.
Wanneer komt de normale site online?
Heb pas een bestelling gedaan op vuurwerklandfreaks alleen wou er nog graag een karton Big 19 bij.
Alleen gaat deze in de normale verkoop nu ook 130 kosten of daar wel 185?
Of moet ik voor die prijs weer voor 500+ bestellen op vuurwerklandfreaks?
Had ze beter meteen kunnen bestellen maar dacht dat het niet meer in mijn budget zou passen.
Heb nu alleen wel 2 verschillende order nummers maar dat is geen probleem lijkt me als ik beide mailtjes uitprint en meeneem de 29e?
Hallo,
is het minimum bestelbedrag 500 euro of kan je ook kleine bestellingen bestellen?
Daar is hij dan! De officiele film van de Celebration Night 120'S box van Vuurwerkland- Steenbergen.
Begint rustig met mooie kleuren, daarna gaat het helemaal los! Verschillende bijzondere effecten, goed tempo en een fantastische finale! Cakes zijn ook los te koop maar als box natuurlijk veel mooier, één keer aansteken en je hebt een hele show tijdens de jaarwisseling!
Tijdelijk in de aanbieding, minus korting op de actieprijs!